چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۴:۱۴
۰ نفر

حسین قدیانی: معمولاً سخنگوی دولت برخی اخبار روزنامه‌ها را دروغ 13 می‌خواند و آن‌ را تکذیب می‌کند.

البته گاهی یک خبر توسط سخنگوی دولت تکذیب می‌شود، اما بعد معلوم می‌شود که خبر درستی بوده، که خب این دیگر به دکتر الهام ربطی ندارد. کار دکتر الهام تکذیب خبر است و ایشان مامور تکذیب است نه موظف به آخر و عاقبت آن خبر. دیروز هم سخنگوی حزب اعتمادملی خبر داده بود:«خاتمی، (اون یکی خاتمی نه، منظور رئیس‌جمهور سابق است) از 13 چهره اصلاح‌طلب به جز کروبی برای کاندیداتوری خود نظرخواهی کرده».

من با این عقل ناقصم همان اول ملتفت شدم که این خبر، دروغ است به چند دلیل:
اول اینکه خاتمی این جور وقت‌ها  فقط با آقای هاشمی مشورت می‌کند.

دوم اینکه عدد 13 در خبر فوق خودش مشکوک است.

سوم اینکه دکتر الهام این خبر را استثنائاً تکذیب نکردند که چون ایشان خبری را که تکذیب نمی‌کنند، راست از آب درمی‌آید و خبری که تکذیب نمی‌کنند، دروغ از آب درمی‌آید از همان اول معلوم بود که این خبر دروغ است.

چهارم اینکه در جبهه اصلاحات اصلاح‌طلبان از بس با هم رابطه‌شان ماشاء‌الله هزارماشاءالله خوب و حسنه است عمراً کسی باشد که 13 تا دوست داشته باشد.

پنجم  اینکه خاتمی اگر به دو چهره اصلاح‌طلب نامه بنویسد حتماً یکی‌اش کروبی است، به 13 تا نامه بنویسد به کروبی ننویسد!؟

ششم اینکه یعنی ما 13 چهره حقیقتاً اصلاح‌طلب داریم؟اگر داشتیم وضعیت جبهه دوم‌خرداد همچین می‌شد؟

هفتم اینکه معمولاً این‌جور وقت‌ها اصلاح‌طلبان از یک چهره دعوت می‌کنند (مثل میرحسین) نه اینکه یک چهره از 13 اصلاح‌طلب نظرخواهی کند. (انگار مسابقه SMS است که خاتمی نظرخواهی کند!)

هشتم اینکه سخنگوی حزب اعتماد ملی هم مثل سخنگوی دولت، هرچه باشد یک «سخنگو» است و سخنگو جماعت معمولاً اخباری که می‌دهد بعداً تکذیب می‌شود.

نهم اینکه گرامی‌مقدم گفته نام این 13 نفر محرمانه است و فاش نخواهد شد. اصولاً وقتی نام برخی‌ها محرمانه باشد و بخواهد فاش نشود می‌توان نتیجه گرفت که آن خبر اساساً دروغ بوده؛ حکایت خبرهایی که از قول یک منبع آگاه (معلوم هم نیست، کیست!) در روزنامه‌ها چاپ می‌شود.

دهم اینکه ... همان مورد دوم! یازدهم اینکه ...(شرمنده برق‌مان رفت!)

کد خبر 55402

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز