سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۰:۵۵
۰ نفر

حسین قدیانی: چند وقت پیش یک مسئول محترمی در جمع مردم قم با مقصر خواندن دانش‌جعفری در بحث مربوط به تورم، حالا نه بگو گرانی، گفت:

«دشمن می‌خواست به ما تورم 70درصدی تحمیل کند که ما آن‌را به تورم 20 درصدی کاهش دادیم.» 

بعداً هم سخنگوی دولت، دکتر الهام، زوایای دیگری از این مسئله را برای خبرنگاران باز کرد و اظهار داشت: «...[چی بود خدایا؟.. اظهارات ایشان یادم رفت!]»

نمی‌دانم در دولت نهم چه سری هست که هر شخصی را می‌خواهند از کار برکنار کنند یا به قول معروف «استعفا دادندش»، به وی پیشنهاد پست سفارت ایران در کانادا را می‌دهند. این پیشنهاد را اول به دانش‌جعفری دادند، بعد به پورمحمدی؛ البته هنوز این دو بزرگوار به کانادا نرفته‌اند، بعید هم هست بروند. فقط پیشنهادش بوده؛ یک جورهایی که آن اول دل طرف نشکند؛ بعد هیچی به هیچی! به‌خصوص در مورد دانش‌‌جعفری همچین بحث سفیر شدن ایشان در کانادا داغ شده بود که نگو.

دیروز روزنامه اطلاعات ضمن درج گزارشی درباره تورم جهانی نوشت:«متاثر از اوضاع اقتصادی آمریکا، تورم کانادا به حدود 50 تا 70 درصد رسیده است.»

خدا را صدهزار مرتبه شکر که رفتن دانش‌جعفری به کانادا تنها یک پیشنهاد بود والا با توانایی‌هایی که دانش‌جعفری در گران کردن اقلام و کالاها دارد، هیچ بعید نبود همین که نامبرده پایش را داخل خاک کانادا می‌گذاشت، اقتصاد کانادا فلج می‌شد؛ البته نباید از نقش یک بانک خصوصی کانادا، بازاری‌های کانادا، سیاستمداران کانادا، مطبوعات کانادا، طهماسب مظاهری کانادا، دشمنان کانادا، دوم خردادی‌های کانادا  و... در تورم کانادا غافل شد!

کد خبر 55267

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز