یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۳:۲۹
۰ نفر

حسین قدیانی: سلام دکتر. چند وقت بود نامه‌ای به شما عزیزتر از جانم ننوشته بودم.


 یعنی بعد از آن دروغ 13 که درباره تغییر دانش‌جعفری و پورمحمدی نوشتم، دیگر دستم را داغ کردم که درباره شما چیزی ننویسم اما مثل اینکه من و تو طاقت دوری همدیگر را نداریم. به‌خصوص که دیروز گفتی:  «قیمت مسکن در برخی شهرها تا 30درصد کاهش پیدا کرده.» خب ، لوطی‌گری می‌کردی نام آن چند تا شهری که قیمت مسکن در آن 30 درصد حالا نه بگو 3درصد کاهش داشته می‌گفتی. ترسیدی ما خانه‌دار شویم؟ ترسیدی مردم بریزند آن شهرها را شلوغ کنند؟

ترسیدی ما با زن و بچه، شال و کلاه کنیم، بیاییم آنجا خانه‌دار شویم و از دست این اجاره‌نشینی خلاص شویم؟ جان خودت وقتی خبر را شنیدم به همه اقوام و آشنایان و دوستان و نزدیکان و ذوی‌الحقوق و بدوارث و بی‌وارث زنگ زدیم تا ملتفت شویم در شهرشان خانه ارزان شده یا نه؟ همگی به ریش‌مان خندیدند و درآمدند که «اینجا اگر از تهران بدتر نباشد، بهتر هم نیست.»

حالا نکند آن شهرها که گفتی قیمت مسکن در آنجا 30درصد (لااقل می‌گفتی 10درصد!) کاهش داشته، خارج از کشور است؟ نکند آن شهرها در جابلقا و جابلسا بوده؟ شاید هم چی! البته ما که بخیل نیستیم. وقتی آدمی با معلومات شما می‌گوید قیمت مسکن در برخی شهرها تا 30درصد کاهش پیدا کرده، حکماً کرده دیگه. اتفاقا چند خبر خوش هم من در آستین دارم، می‌توانی در جلسه این هفته با خبرنگاران این خبرهای خوش را اعلام کنی، تا ملت حالش را ببرند.

1 – قیمت بلیت شهربازی در برخی روستاها تا 160درصد کاهش داشته.

2 – به میمنت چهلمین سفر استانی دولت، استفاده از مونوریل در استان کهگیلویه و بویراحمد برای کلیه هموطنان تا اطلاع ثانوی رایگان است.

3 – قیمت انواع عناصر تنفسی نظیر اکسیژن و هیدروژن در تمام نقاط کشور تا 80درصد کاهش پیدا کرده.

4 – استفاده از آفتاب در فصل تابستان دچار بخشیدگی مالیاتی خواهد شد.

5 – برای شهروندانی که فاقد تلفن همراه هستند قبض موبایل ارسال نخواهد شد.

6 – المپیک چین با مساعدت مهندس علی‌آبادی، در زمان مقرر و با شعار «استقلال، پیروزی، جمهوری اسلامی» آغاز به کار خواهد کرد.

7 – شهروندانی که برای امرار معاش مجبور به کار در چند شغل هستند می‌توانند از همه مشاغل خود حقوق دریافت کنند، حتی اگر آن کارها شغل محسوب نشود.

کد خبر 55003

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز