رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با اشاره به اعزام تیم ملی جوانان به مسابقات جهانی گفت: «خوشحالم از اینکه یک تیم پاک به کلمبیا برده‌ایم و در اوزان بالا شانس کسب مدال هم داریم.»

بهرام افشارزاده اظهار داشت: «ما یک سال‌و‌نیم است که برای جوانان برنامه‌ریزی کرده‌ایم. سرمایه‌گذاری‌های خوبی انجام داده‌ایم و در این مدت وزنه‌برداران زیادی در اردو بودند.

از همه مهمتر آنکه آنها در این مدت منظم تمرین کردند. مربیان خوبی هم همچون توکلی و زالای با وزنه برداران کار می‌کردند. 

ما سال قبل همین موقع وزنه‌برداران آماده‌ای برای حضور در مسابقات جوانان جهان نداشتیم، در واقع تنها دو وزنه‌بردار فرستادیم که یک مدال برنز کسب کردیم اما امسال 9 وزنه‌بردار به کلمبیا برده‌ایم که حذف یک نفر از آنها هم برای ما سخت است، چراکه همه‌ آنها آماده‌‌اند. »

وی با اشاره به فاصله‌ باقیمانده تا مسابقه رضازاده خاطرنشان کرد: «امیدوارم که او در المپیک پکن مدال طلا کسب کند.»

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در مورد وزنه‌بردارانی که شانس حضور در بازی‌های المپیک را دارند، گفت: «حقیقت این است که رکوردهای رضازاده، بیرانوند و ابراهیمی جزو 5 نفر اول دنیاست و شانس‌های اصلی المپیک هستند اما هنوز هم انتخاب کردن برای ما سخت است و آنها تا تیرماه فرصت دارند تا وضعیت آمادگی خود را به مربیان نشان بدهند. امیدوارم تیم خوبی به المپیک ببریم.» 

وی در مورد شانس کسب مدال ایران در المپیک هم گفت: «نمی‌توان به صورت صددرصد مشخص کرد که چه مدالی می‌گیریم. این بستگی به موارد زیادی دارد.

شاید کوچکترین مسئله ما را از کسب مدال بازدارد. در حال حاضر موضوع مهم برای ما این است که همه فاکتورها را برای آماده‌سازی آنها فراهم کنیم.»

کد خبر 55146

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز