دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۸۷ - ۱۵:۰۸
۰ نفر

محمد رضا منصوریان: یکی، دو روز قبل هلیل موتلو، وزنه‌بردار مشهور ترکیه و جهان و دارنده ۳ مدال طلای المپیک به‌طور ناگهانی انصراف خود را از حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن اعلام کرد.

این وزنه‌بردار در حالی که می‌توانست با حضور در چهارمین المپیک استثنایی‌ترین وزنه‌بردار جهان لقب بگیرد، با اعلام اینکه در حال حاضر قادر به رقابت با حریفان نیست، خود را از چنین افتخاری محروم کرد.

خبر کناره‌گیری موتلو از حضور در المپیک ۲۰۰۸ پکن، معنای خاص خود را دارد که دقیقاً مرتبط با  شخصیت حرفه ای یک قهرمان است. اینکه یک ورزشکار نباید همه پیشینه افتخارات و اعتبار خود را به‌راحتی و با یک حرکت اشتباه نابود کند.

این روزها خبرهای ضدونقیضی در مورد میزان آمادگی حسین رضازاده برای حضور قدرتمندانه در المپیک پکن شنیده می‌شود. می‌گویند او دیگر در اندازه‌های قوی‌ترین مرد جهان وزنه نمی‌زند و با مشکلاتی مواجه است.

بهترین اقدام اما در حال حاضر واکنش خود رضازاده به شایعات است. او باید عاقلانه‌ترین تصمیم را بگیرد و خود را فدای مصلحت اندیشی‌ها و تبلیغات کاذب نکند.

توجه به تصمیم اخیر هلیل موتلو، بهترین راهکار برای پرافتخارترین وزنه‌بردار تاریخ ایران است که تأمل بیشتری در مورد وضعیت موجود داشته باشد و در آستانه حضور در المپیک بهترین تصمیم را بگیرد.

برای حسین رضازاده این امکان به‌وجود آمده است که خود را برای همیشه در تاریخ ورزش ایران جاودانه کند. او نباید در این وضعیت دست به حرکت اشتباهی بزند که از جاودانگی در ورزش دور بماند.

کد خبر 57312

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز