جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۲:۴۴
۰ نفر

همشهر‌‌ی‌آنلاین: با برگزاری نوبت نهایی مجمع عمومی‌کانون نوازندگان کلاسیک خانه موسیقی هیئت مدیره این کانون انتخاب شدند که ترکیب‌آن با دوره قبلی هیچ گونه تغییری نداشت.

به گزارش همشهری آنلاین در این مجمع که عصر پنج شنبه،23 خرداد در تالار ناصری خانه هنرمندان برگزار شد،از میان 37 رای داده شده فرزاد دانشمند با 31 رای،سیمون آیوازیان با 30 رای،مهرک صفائیه با 29 رای،امیر پدرام طاهریان با26 رای،فرشید نوابی با 20 رای به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و فرشاد شیخی با 13 و آرمین قیطاسی با 5 رای به عنوان اعضای علی البدل این کانون انتخاب شدند.

خسرو بهرامی‌با 30 رای به عنوان بازرس اصلی انتخاب شد و فردی دیگر برای این سمت نامزد نشد.

به گزارش همشهری آنلاین در حالی که تعداد اعضای کانون نوازندگان کلاسیک بالای 1100 نفر است حضور کم تعداد اعضاء در انتخابات کانون خود گله مندی اعضای هئیت مدیره و برخی از حاضران را به دنبال داشت .

برابر آمار ارائه شده از سوی بازرس اصلی خانه موسیقی در کانون نوازندگان کلاسیک 415 نفر بیمه شده اند.

همین گزارش حاکیست که در ابتدای این مراسم فرزاد دانشمند به عنوان رئیس کانون یاد شده با اشاره به سنت تشکیلات گریزی در میان ایرانیان و بی توجهی به صنف و کار صنفی گفت: من دو سال قبل شماره تماس خود را در اختیار اعضاء قرار دادم تا در صوت داشتن مشکلی خاص با من در میان گذارند اما متاسفانه حتی یک تن هم تماس نگرفت.

وی در ادامه مهمترین فعالیت این کانون را تهیه آیین نامه عضو گیری و سامان بندی درجه بندی افراد عضو دانست و همچنین بر بیمه کردن برخی از اعضای گروه تاکید کرد.

در ادامه امیر پدرام طاهریان یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره عدم پی گیری و خواسته اعضاء از هئیت مدیره را از دلایل اصلی بی تحرکی در این کانون ذکر کرد و خواستار تداوم حضور اعضاء شد.

فرشید نوابی هم درباره برخی مشکلات کانون توضیح داد و سپس اکبر محمدی نوازنده پیش کسوت کلارینت هم به عنوان رئیس مجمع انتخاب و انتخابات برگزار شد.

محمدی که از جمله نخستین اعضای هیئت مدیره کانون یاد شده بود از اعضای هیئت مدیره خواست کانون را به سمت توجه و پی گیری مشکلات اهالی موسیقی سوق دهند.

سیمون آیوازیان، نوازنده نامدار گیتار و مدرسی که سابقه 50 سال تدریس دارد در سخنانی گفت که خانه موسیقی می‌تواند با جذب اسپانسر به برگزاری کنسرت های دوره ‌ای برای این کانون اقدام کند.

مجامع عمومی کانون‌های نه گانه خانه موسیقی از اوایل خرداد کار خود را آغاز کردو در نوبت اول هیچ مجمعی به نصاب لازم نرسید.

انتخابات نوبت دوم این کانون‌ها قرار است با برگزاری مجمع عمومی کانون نوازندگان ایرانی که با نزدیک به 4هزار عضو پرتعداد ترین کانون خانه است در ساعت 15 روز یک شنبه 26 خرداد در سالن اصلی تئاتر شهر پی گرفته شود.[اعلام نوبت دوم مجامع عمومی خانه موسیقی]

کد خبر 54770

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز