چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۶:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: حملات هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نقاط مختلف غزه منجر به شهادت دو تن و جراحت 5 تن دیگر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری کویت، منابع فلسطینی و شاهدان عینی اظهار داشتند: چهارشنبه (8 خرداد) در حمله‌ جنگنده‌های اسراییلی به رفح، واقع در جنوب نوار غزه که فعالان گردان عزالدین القسام را هدف قرار داده بودند، دو تن از اعضای این گردان شهید شدند. در جریان این عملیات درگیری‌هایی نیز میان نیروهای اشغالگر و فعالان فلسطینی درگرفت.

معاویه حسنین، مدیر کل بخش اورژانس فلسطین نیز اظهار داشت: در حمله هوایی نیروهای اسراییلی به شرق رفح پنج تن از اعضای مقاومت زخمی شدند که حال دو تن از آن‌ها وخیم است.

در همین حال گردان القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: گروهی از اعضای گردان القدس در حمله هوایی نیروهای اشغالگر در شرق رفح زخمی شده‌اند.

شاهدان عینی نیز از حمله‌ صبح امروز ارتش رژیم صهیونیستی به نزدیکی منطقه صنعا واقع در شرق رفح خبر دادند.

گردان عزالدین القسام اعلام کرد: بیش از 26 خمپاره به تجهیزات اسراییلی در شرق رفح و 13 خمپاره به خودرو‌های نظامی اشغالگران که وارد شرق نوار غزه شده بودند، پرتاب کرده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: بر اثر تیراندازی اعضای مقاومت در منطقه جنوب نوار غزه به نیروهای اسرائیلی یک سرباز اسرائیلی زخمی شد.

همچنین نیروهای رژیم صهیونیستی امروز با حمایت جنگنده‌ها وارد منطقه زیتون واقع در شرق نوار غزه شدند. در این عملیات تانک‌های اسرائیلی چندین خمپاره به مناطق مختلف این منطقه پرتاب کردند که خسارتی بر جای نگذاشت.

نظامیان رژیم صهیونیستی در عملیاتی در مناطق نابلس و اردوگاه البلاطه واقع در کرانه باختری 12 فلسطینی را دستگیر کردند.

کد خبر 53433

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز