سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۶:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال پگاه گیلان در یک بازی برتر توانست با نتیجه 4 بر 2 از سد سپاهان بگذرد و به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی صعود کند.

سه شنبه، هفتم خرداد، دو تیم پگاه گیلان، که در آخرین روز از رقابت‌های لیگ برتر توانست بقای خود در لیگ برتر را حفظ کند، با سپاهان اصفهان، تیم دوم لیگ به مصاف هم رفتند.
در این بازی که به میزبانی پگاه در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شد، میزبان از همان ابتدا برتری خود را به رخ کشید.

به رغم تهاجم و برتری پگاه، این سپاهان بود که به گل اول دست یافت. گل سپاهان را حاج صفتی.در دقیقه 50 به ثمر رساند اما یک دقیقه بعد، پگاه توانست با گلم هدی نوری نتیجه را مساوی کند.

گل دوم مسابقه را نیز به رغم جریان بازی ابراهیم لوبینیان در دقیقه70  کل برتری سپاهان را به ثمر رساند و حملات پی‌گیرانه پگاه جواب داد و رضا چاوشی در دقیقه 88 گل تساوی را برای میزبان رشتی به ثمر رساند تا این بازی در وقت قانونی با نتیجه مساوی به پایان برسد.

در وقت اضافه، پگاه همچون اکثر دقایق این بازی میدان دار بود و سرانجام در دقیقه 94 گل برتری خود را به ثمر رساند. این گل که سید رضا چاوشی آن را به ثمر رساند، باعث از هم پاشیدن شیرازه تیمی سپاهان شد به گونه‌ای که در دقایق101 و 113دو بازیکن سپاهان یعنی سعید بیات و محسن بنگر با کارت داور از زمین بازی اخراج شدند.

تیم پگاه در دقیقه 118  بازی توسط .هادی سهرابی به گل چهار خود رسید. و این بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

در این بازی پگاه موقعیت‌های بسیاری را از دست داد به گونه‌ای که اگر نیمی از موقعیت‌های قطعی این تیم به گل تبدیل می‌شد، این بازی با ید با نتیجه 6 بر دو به پایان رسید.

به این ترتیب نادر دست نشان، مربی تیم پگاه به قول خود عمل کرد. پگاه در طول مسابقات لیگ، به رغم اینکه در قعر جدول قرار داشت توانسته بود تیم‌های پرسپولیس، قهرمان لیگ برتر، استقلال، تیم پرطرفدار پایتخت، صبا باتری، تیم سوم لیگ و سایپا را شکست دهد. نادر دست نشان قبل از این بازی به هواداران پگاه قول داده بود که کلکسیون بردهای اینگونه تیم‌ خود را با شکست سپاهان، تیم نایب قهرمان لیگ برتر تکمیل کند.

پگاه گیلان درمرحله نیمه نهایی باید به مصاف برق شیراز برود.

از سوی دیگر پنجشنبه (9 خرداد) تیم‌های استقلال تهران و فولاد خوزستان به مصاف هم می‌برند. برنده این دو بازی، فینال رقابت‌های جام حذفی را برگزار خواهند کرد.

کد خبر 53326

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز