دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۱:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم پگاه گیلان موفق شد با غلبه بر برق شیراز حریف استقلال در فینال مسابقات جام حذفی کشورشود.

به گزارش واحد مرکزی خبر در این بازی که در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزارشد تیم پگاه گیلان موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم برق شیراز را شکسشت داده و حذف کند و حریف تیم استقلال تهران تیم رده سیزدهمی جدول در هفتمین دوره بازیهای فوتبال باشگاه های دسته برتر در مرحله پایانی دیدارهای جام حذفی باشگاه های ایران باشد.

درمسابقه یکشنبه تیمهای برق شیراز و پگاه گیلان دو تیم در نیمه نخست و با گل‌های جعفری و چاووشیکه به تر تیب در دقایق 7 و 19 برای تیمهای برق و پگاه به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافتند اما در نیمه دوم و در دقیقه 90 بازی تیم پگاه گل برتری و تمام کننده خود را درون دروازه تیم برق شیراز جای داد و راهی مرحله پایانی این مسابقات شد.

این گل پیروزی بخش را متوسل‌زاده برای تیم پگاه درون دروازه تیم برق شیراز جای داد. ضمن اینکه در این مسابقه خداداد افشاریان داور بازی در دقیقه 49 با کارت قرمز هادی ایمانی از تیم برق را از بازی اخراج کرد .

بدین تر تیب دیدارهای رفت و برگشت مرحله پایانی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های ایران برای شناخت تیم قهرمان قرار است 20 و 27 خرداد میان تیمهای استقلال تهران و پگاه گیلان در شهرهای تهران و رشت بر گزار شود که قرعه کشی تیمهای میزبان و مهمان دیدار های این مرحله را مشخص خواهد کرد.

کد خبر 53919

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز