چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۸۷ - ۲۰:۰۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: شیوه خرید آنلاین بلیط‌های کنسرت استاد محمدرضا شجریان اعلام شد

کنسرت استاد محمدرضا شجریان و گروه شهناز روزهای 29 و 30 خرداد ماه، 1 و 2 تیر ماه 1387 در تالار بزرگ کشور برگزار می‌شود و بخشی از درآمد آن به بازسازی آرامگاه شمس تبریزی در شهرستان خوی اختصاص می‌یابد.
به گزارش همشهری‌آنلاین؛ خرید و پرداخت هزینه بلیط‌های این کنسرت تنها از طریق سایت اینترنتی www.shajarianconcert.com و به صورت آنلاین انجام می‌شود.

فروش بلیط از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه 6 خرداد 1387 آغاز و اقدامات لازم برای آن در دو بخش کلی انجام می‌شود:
بخش اول – مقدمات خرید (کارهایی که می‌توان قبل از روز 6/3/1387 انجام داد)
بخش دوم - خرید بلیط (شامل انتخاب بلیط و پرداخت مبلغ که باید روز 6/3/1387 انجام شود)

برگزار کنندگان کنسرت اعلام کرده‌اند برای این کنسرت بلیط رزرو نمی‌شود و خرید بلیط، همزمان با انتخاب و پرداخت مبلغ آن به صورت قطعی روز 6/3/1387 انجام می‌شود.
بخش مقدمات خرید فقط برای تسریع خرید و کاهش خطا در روز 6/3/1387 است و برای کاهش مشکلات در روز خرید؛ می‌توان اقدامات مقدماتی خرید را هم اکنون انجام داد.

کارهای این بخش از دو مرحله اصلی تشکیل می‌شود:
مرحله 1 - ورود اطلاعات فردی
مرحله 2 - تهیه کارت بانکی برای خرید اینترنتی (Online)
پس از انجام مراحل 1 و 2 باید روز (6/3/1387) به سایت اینترنتی فروش بلیط رفت و اقدام به خرید بلیط کرد

افرادی که برای کنسرت تهران (مرداد 1386) یا کنسرت اصفهان (آبان 1386) اطلاعات فردی خود را وارد کرده‌اند نیازی به ورود دوباره اطلاعات ندارند و در صورت نیاز می‌توانند اطلاعات خود را ویرایش کنند.
برگزار کنندگان کنسرت همچنین اعلام کرده‌اند ورود اطلاعات در این مرحله هیچ حقی در خصوص خرید بلیط ایجاد نمی‌کند و برای خرید بلیط باید روز 6/3/1387 به سایت اینترنتی فروش بلیط [www.shajarianconcert.com] مراجعه کرد و مراحل لازم را انجام داد.

اگر کارت یکی از بانک‌های اقتصاد نوین، پارسیان، سامان یا ملت را دارید؛ این کارت‌ها به صورت پیش‌فرض قابلیت خرید اینترنتی را دارند و اگر کارت‌های بالا را ندارید، برای خرید اینترنتی باید با مراجعه به یکی از شعب این بانک‌ها "کارت خرید یا کارت هدیه" را نقداً خریداری کنید که با خرید این کارت‌ها کلیه اطلاعات لازم برای خرید اینترنتی به شما ارایه می‌شود.

علاوه بر این برگزار کنندگان کنسرت استاد شجریان اعلام کرده‌اند جزئیات تفصیلی نحوه خرید به زودی در سایت دل‌آواز http://delawaz.com قرار می‌گیرد

کد خبر 52685

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز