یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۴:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیران سایت دل‌آواز به علاقه‌مندان خرید اینترنتی بلیت‌های کنسرت استاد شجریان توصیه کردند تا قبل از ظهر ششم خرداد مرحله ورود اطلاعات فردی را برای خرید بلیت انجام دهند.

در این سایت شیوه‌نامه‌ای برای خرید بلیت کنسرت استاد محمدرضا شجریان و گروه شهناز که روزهای 29 و 30 خرداد و اول و دوم تیر ماه سال 1387 برگزار می‌شود، ارائه شده است.

فروش بلیت از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه 6 خرداد 1387 آغاز می‌شود. نکته مهم برای خریداران این است که تا قبل از آغاز فروش، مشخصات فردی خود را وارد سایت کنند. افرادی که پیش از این در سایت www.shajarianconcert.com ثبت نام کرده‌اند نیاز به ثبت نام مجدد ندارند.

پیش از خرید

اگر برای اولین بار است که می‌خواهید از خرید اینترنتی بلیت‌های کنسرت استاد شجریان استفاده کنید، پیش از آغاز فروش اینترنتی بلیت کنسرت حتما به سایت www.shajarianconcert.com سر بزنید و با کلیک روی کلمه ثبت‌نام وارد صفحه‌ای شوید که می‌توانید مشخصات فردی خود را وارد کنید.

فراموش نکنید که نام، نام خانوادگی و آدرستان را حتما با حروف فارسی و درست وارد کنید. آدرس پست الکترونیک خود را هم وارد کنید تا رمز عبور سایت برای شما ارسال شود.

چون تعداد نامه‌هایی که از طرف سایت دل‌آواز ارسال می‌شود زیاد است، ممکن است نامه مربوط به رمزتان در Bulk mail، Junk mail یا بخش spam وارد شود. پس از دریافت رمز حتما دوباره سری به سایت بزنید تا از درست بودن اطلاعاتتان مطمئن شوید.

وارد کردن شماره ملی برای ثبت نام و همراه داشتن شماره ملی و کارت شناسایی در هنگام تحویل بلیت ضروری است.

هنگام خرید

هر فرد تنها می‌تواند سه بلیت بخرد. مهم است کارت‌های خرید اینترنتی به اندازه مبلغ مورد نیاز برای بلیت‌ها اعتبار داشته باشد. مثلا اگر قرار است سه بلیت خریده شود و مجموعه 750 هزار ریال بپردازند باید کارتی با اعتبار یکصد هزار ریال استفاده شود زیرا وجه بلیت تنها با استفاده از یک کارت بانکی قابل پرداخت است.

اگر اعتبار کارت کمتر از مبلغ مورد نیاز باشد نمی‌توانید با کارت دیگری بقیه پول بلیت را بپردازید. البته اضافه مبلغ مانده در کارت‌ها را می‌توانید از عابربانک‌ها دریافت کنید.

اگر کارت یکی از بانک‌های اقتصاد نوین، پارسیان، سامان یا ملت را دارید؛ این کارت‌ها به صورت پیش‌فرض قابلیت خرید اینترنتی را دارند.

اگر کارت‌های بالا را ندارید؛ برای خرید اینترنتی باید با مراجعه به یکی از شعب این بانک‌ها "کارت خرید یا کارت هدیه" را نقدا خریداری کنید که با خرید این کارت‌ها تمامی اطلاعات لازم برای خرید اینترنتی ارایه می‌شود.

شما روز ششم خرداد ماه با مراجعه به سایت www.shajarianconcert.com و وارد کردن شناسه کاربری و رمز عبورتان می‌توانید وارد صفحه خرید بلیت شوید و بلیت‌های مورد نظرتان را انتخاب کنید. برای انتخاب بیشتر از یک بلیت از کلید "افزودن بلیت" استفاده کنید.

پس از پایان انتخابتان کلید "تائید" را فشار دهید. به طور خودکار وارد صفحه‌ای می‌شوید که مشخصات فردی شما و نوع و تعداد بلیت‌هایتان را نشان می‌دهد. اگر همه اطلاعات درست بود کلید "تائید و پرداخت" را فشار دهید. اگر خواستید بلیتی اضافه کنید کلید "افزودن بلیت" را فشار دهید و بلیت جدید را به سبد خریدتان اضافه کنید و "تائید و پرداخت" را انتخاب کنید.

پس از این مرحله وارد بخش پرداخت هزینه بلیت می‌شوید. در ابتدا صفحه‌ای نمایش داده می‌شود که نام چهار بانک اقتصاد نوین، پارسیان، سامان و ملت درج شده و با کلیک روی آنها می‌توانید وارد صفحه پرداخت الکترونیک همان بانک شوید. دقت کنید که تنها وارد صفحه بانکی شوید که کارت آن را در اختیار دارید.

از این مرحله به بعد با پیگیری دستورالعمل‌های بانک می‌توانید مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید.

پس از پایان موفقیت‌آمیز خرید اینترنتی بلیت، خلاصه مشخصات فردی و بلیت‌های خریداری شده ظاهر می‌شود. بهتر است از این صفحه پرینت بگیرید و آن را هنگام دریافت بلیت همراه داشته باشید. اگر امکان پرینت گرفتن ندارید، این اطلاعات را به طور کامل روی یک برگه یادداشت کنید و آن را همراه داشته باشید.

کد خبر 52996

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز