معابر پرترافیک منطقه یک برای افزایش ایمنی عابران و خودروها، بررسی و شناسایی و با توجه به نیاز منطقه بهسازی و ساماندهی می‌شود.  

شمیران


«محمد خردمند» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه یک با بیان اینکه برخی از خیابان‌ها و معابر اصلی در بافت شلوغ و محله‌های قدیمی واقع شده‌اند گفت: «برای رفع مشکلات ترافیکی و ساماندهی مسیرهای اصلی و فرعی منطقه بررسی و شناسایی این معابر در محله‌ها براساس برنامه پیش‌بینی شده در حال اجراست. » وی افزود: «اصلاح هندسی در معابر منطقه یکی از طرح‌های در دست بررسی و مطالعه است که در بلوار شهید اندرزگو به تازگی ساماندهی انجام شد. یکی از ۴ دوربرگردان این خیابان مقابل مجتمع تجاری سانا واقع شده بود. خودروها پس از خروج از کوچه زمانی با عبور از عرض خیابان وارد دوربرگردان می‌شدند که به درخواست پلیس راهور منطقه ۲۸، حذف و دوربرگردان در محدوده خیابان ‌سالاری ساخته شد و دوربرگردان شرق به شرق روبه‌روی دانیالی مسدود شده است. » خردمند از شناسایی سایر معبرها در منطقه گفت و افزود: «تقاطع شهید سباری و شهید موحد دانش یکی دیگر از تقاطع‌هایی است که با توجه به طولانی بودن چراغ، تیم کارشناسان و مشاور در معاونت حمل‌ونقل 
و ترافیک شهرداری منطقه یک چند طرح برای ساماندهی وضع پیش‌بینی کرده‌اند و چنانچه یکی از طرح‌ها به تأیید کمیته شبکه معابر حوزه معاونت ترافیک مرکز شهرداری برسد اقدامات لازم در آینده در این بخش منطقه نیز انجام می‌شود. »
 

کد خبر 525059

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha