همشهری آنلاین: مهدی مهدوی‌کیا تیم ملی ایران را در دیدار برابر امارات همراهی نخواهد کرد

کاپیتان تیم ملی ایران در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، آسیب دیدگی را علت عدم همراهی تیم ملی خواند. وی گفت: پس از آسیب دیدگی‌ای که روز پنج‌شنبه (26 اردیبهشت) در تمرین اینتراخت برایم به وجود آمد، پزشک تیم به من گفت چهار هفته آینده را باید در فرانکفورت بمانم و به کارهای درمانی بپردازم. برای همین نمی‌توانم به ایران سفر کنم.

مهدوی‌کیا ادامه داد: با سرپرست تیم ملی و فیرات، مربی تیم ملی، صحبت کردم و آنها را از آسیب دیدگی و وضعیت کنونی‌ام آگاه کردم. متاسفانه در شرایط بدی آسیب دیدم. تازه شرایطم در تیم خوب شده بود و در بازی هفته پیش اینتراخت برابر شالکه هم از ابتدا به میدان رفته بودم. ولی بار دیگر آسیب دیدم. از این موضوع بسیار ناراحت هستم.

وی افزود: نیم فصل بسیار بدی داشتم. دور برگشت بوندسلیگا برایم با آسیب دیدگی شروع شد و با مصدومیت تمام شد اما، آسیب دیدگی ورزشکاران را نمی‌توان از قبل پیش‌بینی کرد.

بازیکن خط میانی تیم ملی درباره‌ تیم ملی ایران نیز به ایسنا گفت: تیم ملی در دو بازی گذشته با تساوی زمین بازی را ترک کرده است. باید در بازی‌های آینده بهتر از این ظاهر شویم. امیدوارم بچه‌ها در بازی‌های آینده بتوانند بازی‌های بهتری را ارایه دهند تا به دور بعد راه پیدا کنیم. نتایج بد هم در فوتبال پیش می‌آید. نباید حریفی را دست کم گرفت. شرایط جدول به گونه‌ای است که می‌توانیم به دور بعد صعود کنیم. ما می‌توانیم راهی مرحله بعد شویم چرا که پتانسل آن را داریم.

بازیکن اینتراخت فرانکفورت درباره شرایط این تیم آلمانی در فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا نیزگفت: نیم فصل اول را به خوبی شروع کردیم. خود من هم عملکرد خوبی داشتم و در بازی‌های بسیاری تیم را همراهی کردم. در شروع نیم فصل دوم هم تیم در سه، چهار بازی نخست عالی کار کرد اما، در ادامه تیم دچار افت شد که علتش را آسیب دیدگی بازیکنان می‌دانم. ما در هر دوره 5 تا 6 بازیکنان را به دلیل آسیب دیدگی همراه نداشتیم. این موضوع ضربه‌ی زیادی به ما زد. به طوری که در 7 بازی پایانی تنها یک امتیاز گرفتیم. امیدوارم بوندسلیگا برای ما با پیروزی در بازی پایانی پایان بیابد.

مهدوی‌کیا درباره‌ فصل آینده هم گفت: دو سال دیگر با اینتراخت قرارداد دارم و در این مدت در این باشگاه می‌مانم. می‌خواهم ناکامی این فصلم را فصل آینده جبران کنم.

وی درباره انتقادها از خودش در رسانه‌های آلمان هم گفت: انتقاد همیشه وجود دارد اما، به نظرم این انتقادها به جا نبوده است. عملکرد من به خاطر آسیب دیدگی‌های پی در پی‌ام بود. طوری که نمی‌توانم چنان که باید در ترکیب اولیه تیم حضور داشته باشم و خودم را نشان بدهم. در بازی با شالکه از ابتدا به میدان رفتم و به نظر کارشناسان عملکرد خوبی هم داشتم. در فصل جاری انتظارها از من بسیار زیاد بود.

مهدوی‌کیا درباره‌ برنامه‌های فصل آینده اینتراخت هم عنوان کرد: گفته می‌شود دو، سه بازیکن به تیم اضافه خواهند شد اما، هنوز این موضوع قطعی نشده است. تمرین‌های ما از 30 ژوئن شروع می‌شود. فونکل سرمربی تیم هم با عملکرد خوبی که داشته است در تیم ماندگار خواهد بود.

مهدوی‌کیا هم‌چنین درباره‌ بازگشت وحید هاشمیان به بوخوم در فصل آینده بوندسلیگا گفت: وحید در بوخوم بازی کرده است. امیدوارم در آنجا باز هم بتواند موفق باشد. وحید در بوخوم طرفداران زیادی دارد و صد درصد می‌تواند در آنجا پیروز باشد. چرا که با جو و شرایط آنجا به خوبی آشناست و این موضوع کمک زیادی به او می‌کند.

کد خبر 52135

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز