فرمانده انتظامی پایتخت با اعلام دستگیری ۵ نفر در ارتباط با آتش‌سوزی‌های اخیر در این شهر، نظر خود را درباره عمدی یا غیرعمدی بودن آنها بیان کرد.

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی پایتخت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در پاسخ به این پرسش که چه تعداد از آتش سوزی های رخ داده در پایتخت عمدی بوده است، اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد آتش سوزی تهران غیرعمدی بوده است.

سردار رحیمی تصریح کرد: پلیس تهران در مجموع ۵ نفر از افرادی را که مظنون به ایجاد آتش سوزی عمدی بوده اند شناسایی، دستگیر و تحویل دستگاه قضایی داده است.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر این مطلب که پلیس تهران در این موضوع اشراف داشته و دارد، تاکید کرد: تعدادی از آتش سوزی ها به علت سهل انگاری صورت گرفته است. مثلا یک آتش سوزی به صورت غیرعمد توسط چند کارگر یک مجموعه پیمانکاری خود شهرداری حادث شده یا در موردی دیگر چند جوان حواسشان نبوده و آتش در منطقه ای کوچک ایجاد شده است. در مجموع  می توان گفت که سهم عمده این دسته از وقایع اخیر عمدی نبوده است.

کد خبر 520079

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید GB ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    1 0
    این مسخره بازی را تمام کنید هر هفته چند صد نفر را میگیرید هفته بعد ازاد میکنید دوباره میگیرید اگر این طوری که از اول سال طرح دستگیری گذاشتید وهمه انها به زندان رفته باشند دیگر هیچ مجرمی نباید در جامعه باشد
  • NL ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    1 0
    آتش سوزي هاي جنگل هاي ديگه ايران هم به نظر عمدي مي رسه