استاندار تهران بیشتر آتش‌سوزی‌های اخیر را در تهران غیرعمد خواند و دلیل این آتش‌سوزی‌ها را بیان کرد.

انوشیروان محسنی بندپی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با اشاره به آتش سوزی های اخیر در استان تهران اظهار داشت: بعد از بارندگی‌های خوبی که در سطح کشور داشتیم عوارض ناشی از آن یعنی رشد علف‌های هرز در کل کشور را شاهد هستیم.

 وی ادامه داد: با توجه به شدت گرما، در چند مورد آتش سوزی علف‌های هرز رخ داده که وجه نظارتی برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی افزایش پیدا می‌کند و در این زمینه به همه شهرداری ها و گشت های نیروی انتظامی تاکید شده تا نسبت به مراقبت بیشتر و اعزام اکیپ‌های بازرسی اقدام کنند.

 استاندار تهران همچنین خاطرنشان کرد: در برخی موارد جزئی دستگیری برخی افراد که به عمد اقدام به آتش سوزی و فیلم گرفتن از صحنه کرده بودند، انجام شده اما در اکثر موارد این آتش‌سوزی‌ها ناشی از باقی‌مانده مواد روغنی و نفتی بوده که با گرمای هوا دچار اشتعال شدند.

 محسنی بندپی تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم از رها کردن و دور ریختن مواد پلاستیکی در فضای باز خودداری کنند و از سوی دیگر شهرداری و نیروهای انتظامی با هوشیاری و دقت نسبت به تقویت نظارت و اعزام گشت سیار اقدام کنند تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

کد خبر 518635

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
    0 0
    مسولان پارکها باید مراقب باشند همین جمعه برای پیاده روی به پارک ساعی. رفته بودم بوی دود همراه بوی دمیه و کباب می امد خوب که کنکاش کردم دیدم در گوشه ای از پارک خانواده ای منقل اوردند و کباب می کنند مسولان از دود و بو متوجه نمی شوند اخه تو پارک اتش کردن؟