مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۹:۰۶
۰ نفر

گروه شهری: امسال خیابان‌های پیروزی، امام خمینی و دماوند تعریض می‌شود

رسول توکلی مدیرکل املاک و مستغلات شهر تهران در گفت و گو با همشهری گفت: خیابان امام‌خمینی با عبور از مناطق 10، 11 و12 از میدان امام خمینی (توپخانه) به سمت غرب تا بزرگراه یادگار امام‌ خمینی را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: در این محدوده حدود 400 پلاک به‌عنوان معارض بر سر راه طرح تعریض قراردارند که عمدتا در منطقه 10 یعنی دربافت‌های فرسوده محلات هاشمی و کارون و تعداد کمتری در منطقه 11 قراردارند.

توکلی همچنین در مورد تعریض خیابان‌های پیروزی و دماوند اظهار داشت: خیابان پیروزی به طول 2/4 کیلومتر در محدوده مناطق 13 و14 حد فاصل میدان شهدا تا کلاهدوز را شامل می‌شود که 30درصد از املاک معارض برای تعریض آن متعلق به ارتش است. وی در این باره گفت که این معارضین،  اراضی ارتش(نیروی هوایی ) و واحد جنگ افزارسازی آن است که خوشبختانه ارتش با شهرداری تهران بر سر عقب نشینی به توافقات کلی رسیده‌اند.

توکلی در مورد محدوده طرح تعریض خیابان دماوند نیز افزود:‌ این خیابان از دپوی شرق تا میدان امام‌حسین‌ را به طول 12 کیلومتر شامل می‌شود که از مناطق 7،  8 و13 عبور می‌کند که برای تعریض خیابان در منطقه 8 با معارضان توافق شده است.

توکلی درحاشیه جلسه مردمی سامانه مرکز نظارت همگانی 1888 نیز با بیان این که برای بسیاری از مالکان، عقب نشینی ملک در جریان تعریض خیابان‌ها، صرفه اقتصادی ندارد وبسیاری از مالکان درخواست خرید کل ملک از سوی شهرداری را دارند،گفت: شهرداری تهران از طریق امکانات و روش‌های تشویقی،سعی می‌کندمردم را نسبت به همکاری با شهرداری ترغیب کند و به همین دلیل در سال 87،  امتیازات ویژه‌ای برای کسانی که بخشی ازاملاکشان درطرح‌های شهرداری قراردارد در نظر گرفته‌ایم.

کد خبر 51696

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز