مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان اینکه طرح تقاطع کلاهدوز در انتهای خیابان پیروزی، ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: با افتتاح این تقاطع تا حدود زیادی ترافیک جنوب شرق تهران تسهیل خواهد شد.

مسعود نصر آزادانی، مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، با اشاره به اینکه طرح شهید کلاهدوز با تعداد زیادی معارض خاص روبه‌روست، گفت: این تقاطع که انتهای خیابان پیروزی قرار دارد، دارای تعداد زیادی از معارضان خاصی است که رفع آنها مشکلات زیادی دارد و دلیل تاخیر در روند عملیات اجرایی این طرح نیز، این معارضان است.

وی افزود: یکی از معارضان خاصی که در این مسیر وجود دارد مربوط به لوله گازی است که باید در زمستان جا به جا می‌شد، اما به‌دلیل بحران گاز این کار به تاخیر افتاد.

نصر آزادانی خاطر نشان کرد: در حال حاضر، این تقاطع که به‌صورت زیر گذر است، بار ترافیکی زیادی را به این منطقه وارد کرده و کسانی که می‌خواهند از افسریه وارد پیروزی شوند باید مسیر طولانی را طی کنند که علاوه بر از دست رفتن سوخت و زمان، موجب آلودگی هوا می‌شود.

مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران افزود: با افتتاح این تقاطع تردد از جنوب افسریه به سمت خیابان پیروزی و از خیابان پیروزی به سمت نیروی هوایی و از آن مسیر به سمت شمال و جنوب افسریه، بدون گذر از چراغ قرمز و دوربرگردان، تسهیل خواهد شد.

کد خبر 55688

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز