رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اعلام کرد که مشمولان گروه پزشکی و پیراپزشکی فارغ‌التحصیل سال ۹۸ که خود را معرفی نکرده‌اند، غایب محسوب شده‌اند.

سربازی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت پلیس،‌ سردار تقی مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اظهار کرد: برابر اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته، کلیه مشمولان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی که در سال ۹۸ فارغ‌التحصیل شده‌اند با هدف تامین کادر پزشکی مراکز درمانی و مقابله با ویروس کرونا می‌بایست تا ۱۵ اردیبهشت نسبت به ثبت درخواست اعزام و تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام می‌کردند.

وی با تاکید بر اینکه مشمولان فارغ‌التحصیل گروه پزشکی و پیراپزشکی سال ۹۸ هر چه سریع‌تر وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند، گفت: مشمولانی که از تاریخ مذکور مدت غیبت اولیه آنان از یک روز تا ۳ ماه باشد، سه ماه اضافه خدمت و چنانچه مدت غیبت اولیه آنان بیشتر از سه ماه باشد به ۶ ماه اضافه خدمت تنبیه می‌شوند.

سردار مهری افزود: مشمولان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی که در سال ۹۹ فارغ‌التحصیل شده‌اند فعلا می‌توانند از مهلت معرفی یک ساله خود استفاده کنند و ضروری است قبل از اتمام مهلت مذکور برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کنند البته شرایط مذکور بستگی به وضعیت بهداشتی کشور داشته و در صورت نیاز به فراخوان و به کارگیری زودتر از موعد این دسته از مشمولان، مجدد اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.

کد خبر 515468

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha