مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت نسبت به انتشار خبر استخدام تعدادی از نمایندگان مجلس دهم در وزارت نفت به سایت مدآرا توضیح داد.

کسری نوری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت خبری مدآرا، کسری نوری، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر استخدام تعدادی از نمایندگان مجلس دهم در وزارت نفت گفت: چند نفر از نمایندگان مجلس از قبل استخدام وزارت نفت بودند و این موارد مدت‌ها بوده و کشف تازه‌ای نیست که برخی رسانه‌ها آن را مطرح می کنند.

وی ادامه داد: این افرادی که بعضا نام آنها در رسانه‌ها مطرح شده خیلی وقت است که در استخدام وزارت نفت هستند و برخی از آنها هم استخدام دولت بودند و از یک دستگاهی منتقل شدند به دستگاه دیگر و این اتفاق تازه و عجیبی نیست.

گفتنی است طی روزهای گذشته برخی رسانه‌های اصولگرا با انتشار لیستی از نمایندگان مجلس که اکثر آنها اصلاح‌طلب بودند نسبت به استخدام این افراد در وزارت نفت هشدار داده بودند.

کد خبر 513487

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    1 0
    چیز عجیبی نیست وقتی مدرکشان تقلبی است محل کار هم تقلبی باشد.مگر استخدام کردن وتاریخ دروغ دادن برای شما کاری دارد.راستی چرا همه به سمت پتروشیمی ها وشرکت نفت میروند.چرا بخاطر رضای خدا نمیروند کمیته امداد وبهزیستی ونهضت سواد آموزی
  • ایرانی US ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    0 0
    مگه چندتاشغل دارن.