سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۸:۵۶
۰ نفر

منصور ابراهیم‌زاده: روز چهارشنبه را برای سپاهان و سایپا روز سرنوشت می‌دانم چراکه آنها با شکست دادن الاتحاد سوریه و الکویت می‌توانند امیدوار به صعود باشند.

سپاهان در سوریه نیاز مبرمی به کسب 3 امتیاز دارد تا خودش را به عنوان یک مدعی جدی مطرح کند و به نظر من شکست دادن این حریف در زمین خودش کار چندان سختی نیست.

آنها شانس چندانی برای صعود ندارند و شاید بی‌انگیزه باشند که این بهترین فرصت برای سپاهان است تا به نتیجه دلخواهش برسد. سپاهانی‌ها از همان دقایق اول باید به فکر باز کردن دروازه حریف باشند چراکه گل زودهنگام تمرکز سوری‌ها را به هم می‌ریزد.

اگر این اتفاق نیفتد بازیکنان سپاهان نباید با عجله و استرس بازی را دنبال کنند چون در طول 90 دقیقه به اندازه کافی فرصت هست که آنها بتوانند دروازه الاتحاد را باز کنند. شاگردان ویرا در این چند هفته فشار بسیار زیادی را تحمل کرده‌اند ولی آنها باید بدانند که این بازی سرنوشت است و برای بالا بردن شانس صعود تحت هر شرایطی باید 3 امتیاز را بگیرند.

سپاهان در صورت شکست دادن الاتحاد سرنوشت صعود را در دست خواهد گرفت و با کسب 3 امتیاز در آخرین بازی می‌تواند به مرحله بعدی صعود کند.سایپا را در بازی مقابل پرسپولیس تیمی خسته دیدم و فکر می‌کنم این موضوع مهمترین مشکل شاگردان علی‌ دایی است.

کادر فنی سایپا با دقت بیشتری باید خستگی بازیکنان را از بین ببرند تا دچار مشکل نشوند البته این موضوع فاکتور مثبتی محسوب می‌شود که سایپا در ایران به مصاف الکویت می‌رود. تیم دایی در بازی رفت حریف را شکست داد وکسب 3 امتیاز در خانه هم به هیچ عنوان نمی‌تواند دور از دسترس باشد.

فکر می‌کنم سایپا در خط دفاعی خصوصاً هنگام حملات حریفان در عمق دفاع مشکل دارد و در بازی با نیروی هوایی عراق شاهد بودیم که سایپا از این منطقه و روی همین نقطه ضعف ضربه خورد. آنها برای گرفتن 3 امتیاز این مسابقه باید در سازماندهی دفاعی تمرکز بیشتری داشته باشند.

کد خبر 51085

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز