دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۷:۴۷
۰ نفر

آزاده مختاری: تحقیقات پلیسی درباره جوانی که با معرفی خود به‌عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای، نوجوانان عاشق فوتبال را اغفال کرده و مورد آزار قرار می‌داد، وارد مرحله تازه‌ای شد.

راز سیاه این جوان فریبکار زمانی فاش شد که مدتی قبل نوجوان دانش آموزی داستان حادثه سیاهی که برایش رخ داده بود را برای والدین خود تعریف کرد. وقتی این نوجوان 16 ساله به پدر ومادرش گفت مرد جوانی به بهانه اینکه وی را به عضویت یک باشگاه فوتبال مشهور پایتخت دربیاورد، مورد آزار قرار داده است، آنها ماجرا را به محمد شهریاری- بازپرس شعبه ۷ دادسرای جنایی پایتخت- گزارش کردند.

نوجوان دانش آموز وقتی در مقابل بازپرس جنایی قرار گرفت در توضیح ماجرا گفت:اولین بار جوان فریبکار را در مقابل یک فروشگاه لوازم ورزشی دیدم، او ساکی روی دوشش داشت که آرم تیم فوتبال مورد علاقه‌ام روی آن حک شده بود، او خودش را از بازیکنان این باشگاه معرفی کرده و مدعی شد می‌تواند مرا هم به عضویت این باشگاه درآورد.

وقتی که او علاقه مرا به فوتبالیست شدن دید، به بهانه گرفتن تست ورزشی مرا مورد آزار قرار داد، چند روز بعد وقتی که از او خواستم تا مرا به باشگاه معرفی کند او این بار ادعا کرد مسئول باشگاه در مرخصی است و برای جلب اعتمادم با یک شماره تلفن تماس گرفت و ماجرا را به او گفت اما آن مرد گفت که او خودش از من تست بگیرد.

مدتی بعد از این ماجرا، در حالی که او هر بار برای معرفی نکردنم به باشگاه بهانه‌ای می‌آورد، به من گفت باشگاه مورد علاقه‌ام به بازیکنان نوجوان بیشتری احتیاج دارد و برای همین از من خواست تعدادی از دوستانم را که آنها نیز عاشق فوتبالیست شدن بودند به او معرفی کنم که او آنها را نیز مورد آ‌زار قرار داد.

با اطلاعاتی که این نوجوان در اختیار بازپرس جنایی قرار داد، قاضی شهریاری دستور بازداشت جوان تبهکار را صادر کرد و وی در مخفیگاهش به دام افتاد.

بازپرس شهریاری با اعلام اینکه تحقیقات درباره اغفال‌های سیاه جوان ۲۸ ساله ادامه دارد گفت: وی تا کنون به فریب ۵ نوجوان با این ترفند اعتراف کرده است که در حال حاضر پلیس در تعقیب مردی است که مرد جوان او را به‌عنوان مسئول باشگاه به طعمه‌هایش معرفی کرده است.

وی همچنین بار دیگر از نوجوانانی که ممکن است در دام این متهم گرفتار شده و تا کنون شکایت نکرده‌اند درخواست کرد با مراجعه به دادسرای جنایی از وی شکایت کنند و مطمئن باشند هویت آنها کاملا محرمانه خواهد ماند.

کد خبر 50966

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز