چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۹:۵۷
۰ نفر

2 مرد سابقه دار وقتی به اتهام سرقت مسلحانه، دوران حبس خود را در زندان می‌گذراندند، تصمیم گرفتند بعد از آ‌زادی، باند جعل و کلاهبرداری به راه بیندازند

اما بعد از مدتی فعالیت از سوی کارآگاهان اداره آگاهی شهریار دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار همشهری، از مدتی قبل، کارآگاهان پلیس آگاهی شهریار در جریان توزیع گسترده تعدادی کارت پایان‌خدمت قلابی در سطح این شهرستان قرار گرفتند و به این ترتیب تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری فرد یا افراد جاعل آغاز کردند.

کارآگاهان که متوجه شده بودند مدارک پایان خدمت باید از سوی افراد حرفه‌ای جعل شده باشد، به بازجویی از چندین نفر از کسانی که این مدارک را خریداری کرده بودند، پرداخته و در جریان این تحقیقات بود که دریافتند جاعلان مدارک، 2 تبهکارسابقه دار هستند که به اتهام سرقت مسلحانه و زورگیری راهی زندان شده و به تازگی آزاد شده‌اند.

با این اطلاعات، مخفیگاه متهمان در اطراف کرج شناسایی شده و آنها در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند. در بازرسی ازمخفیگاه این 2 متهم سابقه‌دار، تعداد 30 مهر مربوط به معاونت نظام وظیفه، راهنمایی و رانندگی، دادگاه‌های انقلاب، فرودگاه‌های کشورو... که به طرز ماهرانه‌ای جعل شده بود، کشف و ضبط شد.

سرهنگ کریمی – فرمانده انتظامی شهرستان شهریار- با اعلام خبر دستگیری این 2 جاعل گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد این 2 متهم بعد از آشنایی در زندان تصمیم به این کار گرفته‌اند و وقتی از زندان آزاد شده‌اند، اعمال مجرمانه خود را آغاز کرده‌اند

کد خبر 50523

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز