با اعترافات دندانپزشک قلابی که با جعل مهر و سربرگ‌های یک جراح دندانپزشک در تهران اقدام به طبابت می‌کرد، راز سال‌ها فعالیت غیرقانونی او در نقاط مختلف پایتخت فاش شد.


 به گزارش خبرنگار ما، قاضی ابوالحسن رضایی- بازپرس شعبه 6 دادسرای جرایم پزشکی تهران- با بیان این خبر گفت: این زن میانسال هفته گذشته به‌دنبال شکایت یک جراح دانپزشک که مدعی بود زنی با جعل نام، مهر و سربرگ‌های پزشکی او اقدام به طبابت در تهران می‌کند، تحت تعقیب پلیسی- قضائی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با شناسایی محل کار این زن که یک مطب دندانپزشکی در میدان ابوذر بود، متهم دستگیر و محل کار او پلمب شد. اگر چه این زن در بازجویی‌های اولیه ادعا می‌کرد مدتی قبل به‌عنوان منشی نزد شاکی پرونده کار می‌کرده و از همان زمان با جعل مهر و سربرگ‌های پزشکی وی نقشه راه‌اندازی مطب دیگری را طراحی کرده بود اما ادامه بررسی‌ها نشان داد این زن نه تنها منشی دندانپزشک نبوده بلکه یک بهداشت کار دهان و دندان  بوده  که از سال‌ها قبل اقدام به طبابت در تهران می‌کرده است.

بازپرس رضایی با بیان اینکه مدارکی وجود دارد که نشان می‌دهد متهم سال‌ها قبل نیز مطبی در غرب تهران اجاره کرده و در آنجا  به صورت غیر قانونی مشغول به کار بوده است، افزود: با مشخص شدن این ماجرا، دندانپزشک قلابی لب به اعتراف گشود و مدعی شد به خاطر مخارج بالای زندگی‌اش و درآمد خوب دندانپزشکان نقشه این کار را طراحی کرده و با معرفی خود به‌عنوان جراح دندانپزشک و چاپ آگهی تبلیغاتی اقدام به طبابت در تهران می‌کرده است.

بازپرس شعبه 6 دادسرای جرایم پزشکی با بیان اینکه تا کنون 11 نفر از این دندانپزشک قلابی شکایت کرده‌اند، گفت: در حال حاضر وی با قرار وثیقه 20 میلیون تومانی در زندان به سر می‌برد و تحقیقات درخصوص این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 52289

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز