همشهری‌آنلاین: دکترسعید رضا عاملی دانشیار گروه ارتباطات دانشگاه تهران به عنوان استادپیشگام روابط عمومی الکترونیک شناخته شد.

امیرعباس تقی‌پور، دبیر سومین همایش روابط عمومی الکترونیک، با اعلام این مطلب افزود: معرفی الگوهای موفق و تقدیر از فرهیختگان و شخصیت‌های برجسته علمی کشور که در راه تعالی روابط عمومی، قدم بر می‌دارند از برنامه‌های جدی دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک است.

وی در خصوص ویژگی‌های دکتر سعیدرضا عاملی رییس دانشکده مطالعات جهان گفت: ایشان صاحبنظر و دارای تألیفات و مقالات متعدد در حوزه "جهان دو فضایی شده" و "روابط عمومی دو فضایی شده" هستند.

تقی‌پور ادامه داد: پیش بینی می‌ شود با نگاه عمیقی که دکتر عاملی و دانشجویان ایشان به مقوله روابط عمومی و وظایف و برنامه‌های آن در عصر دیجیتال دارند شاهد دگرگونی و تقویت ادبیات روابط عمومی خواهیم بود.

وی با بیان این که در تلاش هستیم اولین کتاب دکتر عاملی به زبان فارسی را با عنوان "روابط عمومی دوفضایی شده، تعاریف، مفاهیم و کارکردها " همزمان با سومین همایش روابط عمومی الکترونیک منتشر کنیم گفت: کتاب ایشان مراحل پایانی آماده سازی را طی می‌کند ضمن آنکه مقاله دکتر عاملی با عنوان "آینده شاخص‌های دو فضائی  شده روابط عمومی و روابط عمومی هوشمند" در سومین همایش ارایه خواهد شد.

وی از انتشار تمبر یادبود سومین همایش روابط عمومی الکترونیک با تصویر دکتر عاملی خبر داد و گفت: مراسم تقدیر از ایشان بعد از ظهر ۲۶ اردیبهشت ماه و با حضور برخی از مسئولین، اساتید، مدیران و کارشناسان روابط عمومی و همچنین دانشجویان و خبرنگاران رسانه‌ها برگزار خواهد شد.

دبیر سومین همایش روابط عمومی الکترونیک با اظهار خرسندی از اینکه معرفی و تشکر از اساتید حوزه روابط عمومی به یک سنت در دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک تبدیل شده است افزود:

در دو همایش گذشته از پروفسور کاظم معتمدنژاد و دکتر یونس شکرخواه تقدیر شده بود.

تقی پور گفت: علاقمندان برای حضور در مراسم تقدیر از دکتر عاملی می‌توانند برای هماهنگی و دریافت کارت ورود با شماره تلفن 88922782 تماس و یا درخواست خود را از طریق آدرس www.e-pr.ir به دبیرخانه ارسال نمایند. 

گفتنی است دکتر سعیدرضا عاملی دارای دکترای جامعه شناسی ارتباطات از دانشگاه رویال هالووی لندن، فوق لیسانس جامعه شناسی ارتباطات از دانشگاه دوبلین، دانش‌آموخته مهندسی مکانیک از دانشگاه ساکرومنتو کالیفرنیا و لیسانس علوم اجتماعی از دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران است.

سومین همایش روابط عمومی الکترونیک ۲۶ اردیبهشت ماه در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 50845

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز