چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۱:۱۴
۰ نفر

اظهارات امروز اکثر وزرای کابینه در حاشیه جلسه هیات دولت ؛بیش از آنکه به سؤالات مربوط به وزارتخانه‌شان اختصاص یابد به موضوع رفتن یا نرفتن وزیر کشور از دولت مربوط می‌شد.

پورمحمدی درباره‌ رفتنش از وزارت کشور گفت: فعلا هستیم و کارهای‌مان را انجام می‌دهیم.

وی گفت: بنای‌مان این است که تا وقتی در این سمت باشیم به کارمان ادامه دهیم، در مورد رفتن یا نرفتن هم تصمیم‌گیری با من نیست، قرار هم نیست که در این‌باره از کسی سؤال کنم.

همچنین رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پاسخ به سؤالی مبنی بر احتمال تغییر وزیر کشور گفت: این قضیه محتمل است. به گزارش ایسنا شیخ الاسلام در پاسخ به سؤال دیگری درباره جایگزین وزیر کشور درصورت انجام تغییر وی گفت: من از این موضوع بی‌خبرم.

وی همچنین در واکنش به این گفته خبرنگاران که برخی از رسانه‌ها از شما به‌عنوان جانشین وزیر کشور نام می‌برند، گفت: در رسانه‌ها اسم افراد مختلفی برده می‌شود ولی این گمانه‌زنی‌ها پایه و اساس درستی ندارد.

وی درباره احتمال تغییر وزیر کشور نیز خاطرنشان کرد: این مسئله را رئیس‌جمهور باید توضیح دهند.

همچنین صادق محصولی مشاور رئیس‌جمهور در پاسخ به این سؤال که اگر یکی از این گزینه‌های وزارت کشور باشید چه کار می‌کنید؟ گفت: به آن فکر می‌کنم.

از سوی دیگر محسنی اژه‌ای وزیر اطلاعات در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه آخرین گزارش‌ها از رسیدگی وزارت اطلاعات در مورد حادثه انفجار شیراز چیست؟ و آیا این انفجار تعمدی بوده است؟ گفت: تحقیقات در مورد این انفجار در حال انجام است و تا کنون اطلاعاتی مبنی بر اینکه علت انفجار، خراب‌کاری بوده باشد، به دست نیامده است.

وزیر اطلاعات همچنین در پاسخ به این پرسش که وزارت اطلاعات با پیرموذن نماینده اردبیل درصورتی که به ایران برگردد چطور برخورد می‌کند؟ گفت: اجازه دهید برگردد. قانون در این ارتباط مشخص است و بعد از توضیحاتی که ایشان خواهد داد طبق قانون تصمیم‌گیری می‌شود.

کد خبر 50439

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز