چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
۰ نفر

صدای دلنشین نوجوانان همه خیابان را پر کرده است. پرچم‌های رنگی به رقص درآمده‌اند و بوی خوش همدلی خیابان را عطرآگین کرده است. شهروندان منطقه ۵ در روزهای خانه نشینی شاهد عبور کارناوال شادی جشن میلاد منجی موعود (عج) در محله‌اند.

کارناوال شادی منطقه 5

همشهری آنلاین – سمیرا باباجانپور:‌ ستاد بحران شهرداری منطقه ۵ همراه خیران و جوانان هیئت صادق آل محمد (ص) جشن شادی میلاد حضرت مهدی (عج) را به صورت کارناوال خودرویی در محله جنت آباد جنوبی برگزار کرد. «علیرضا حاج حسینی» رئیس مدیریت بحران منطقه ۵ می گوید:« دراین روزهای سخت که همه باید برای بهتر شدن حال روحی و جسمی یکدیگر تلاش کنیم جوانان در کنار هم گروهی را تشکیل داده اند تا حال شهروندان خانه نشین را خوب کنند و چه بهانه ای بهتر از جشن نیمه شعبان. در ستاد بحران منطقه اتاق فکری تشکیل دادیم تا بهترین برنامه را برای این روزهای جشن و شادی مهیا کنیم و کارناوال شادی خودرویی بهترین گزینه بود. »
«سید مهدی میری» جوان خیر و بانی راه اندازی این برنامه خودجوش مردمی می گوید:« فکر کردیم حالا که مردم نمی توانند به هیئت های مذهبی بیایند، ما در قالب یک برنامه شاد و جذاب با رعایت نکات بهداشتی به بیمارستان‌ها و محله‌ها برویم. به کمک ستاد بحران شهرداری منطقه ۵ و هیئت آل صاق محمد (ص) برنامه را آغاز کردیم و به مدت  ۳ روز در بیمارستان‌هایی که بخش کرونایی دارند و محله جنت آباد جنوبی  برنامه اجرا شد. با نامه نگاری‌هایی که انجام دادیم به بیمارستان‌های فرهیختگان  و امام حسین (ع) رفتیم  که با استقبال بسیار خوبی روبه رو شدیم. ۴ هزار بسته سلامت، تهیه و بین شهروندان توزیع کردیم. » میری می گوید: «این روزها خیران باید سعی کنند با برنامه های متنوع  که با شرایط روحی و سلامت جامعه همخوان باشد پیش بروند. باید برای بهتر شدن حال مردم شهرمان تلاش کنیم. »

حضور کارناوال شادی منطقه ۵ در جمع کادر درمانی بیمارستان فرهیختگان
 

کد خبر 498971

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha