دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۹:۲۴
۰ نفر

مرد جوان برای آنکه بتواند موتورسیکلت مورد علاقه‌اش را سرقت کند، نقشه عجیبی طراحی کرد. وی بعد از ربودن یک خودروی پراید، به سراغ مالک موتورسیکلت رفت و به بهانه دور زدن آن را ربود.

به گزارش همشهری مدتی قبل مرد جوانی به اداره پلیس رفت و با اعلام خبر سرقت موتورسیکلت گران‌قیمتش گفت: مدتی قبل در حالی که قصد فروش موتورسیکلتم را داشتم، در صفحه نیازمندی‌های یکی از روزنامه‌ها آگهی دادم، همان روز مرد جوانی تماس گرفت و برای خرید موتورسیکلت قرار گذاشت.

مرد خریدار، ساعاتی بعد سوار بر یک خودروی پراید به‌عنوان مشتری به سرقرار آمد، او بعد از آنکه موتور را وارسی کرد از من خواست برای امتحان موتور سیکلت با آن دوری بزند، من هم از آنجایی که وی خودروی پرایدش را  پارک کرده بود، قبول کردم اما بعد از آنکه وی سوار بر موتور دور شد، هر چه منتظر ماندم از او خبری نشد.

با این شکایت، تحقیقات برای یافتن سرنخی از سارق آغاز شد، کارآگاهان در بررسی‌های خود دریافتند خودروی پراید مسروقه است و مرد جوان در اقدامی عجیب برای آنکه اعتماد مالک موتورسیکلت را جلب کند، با آن به سرقرار رفته است.

قاضی رضوانفر – دادیار شعبه ۴ دادسرای جنایی تهران- در توضیح ماجرای این سرقت گفت: کارآگاهان در جریان عملیاتی تخصصی، سرنخ‌هایی از جوان سارق به دست آورده و وی را که یک سارق خرده پای لوازم خودرو بود، دستگیر کردند.

مرد جوان در جریان بازجویی‌ها گفت: از سال‌ها قبل آرزو داشتم تا موتورسیکلت تندرویی را که بسیار گرانقیمت بود، بخرم اما از آنجا که یک سارق خرده‌پای لوازم داخل خودرو بودم، هیچ وقت نتوانستم پول خرید آن را جمع کنم، مدتی قبل وقتی آگهی فروش موتوری از مدلی که آرزوی داشتن آن را داشتم در یک روزنامه دیدم، وسوسه شدم تا آن را سرقت کنم و به این خاطر نقشه‌ای را طراحی کردم و بعد از سرقت خودروی پراید، با فروشنده قرار گذاشته و موتور او را دزدیدم.

کد خبر 49506

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز