دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۹:۰۹
۰ نفر

قبض آب، سرنخ مهمی بود تا مأموران پلیس مبارزه با مواد‌مخدر، محموله بزرگ کراک را که در داخل یک خانه مخفی بود کشف کنند.

به گزارش خبرنگار همشهری، صبح پنجشنبه گذشته، زمانی که کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم در جریان فعالیت یک باند توزیع مواد‌مخدر در منطقه سلطان‌آباد و حسن آباد این شهرستان قرار گرفتند، تحقیقات اولیه خود را در این خصوص آغاز کردند.

وقتی بررسی‌های بعدی صحت این گزارش را نشان داد، اکیپی از ماموران پلیس مبارزه با مواد‌مخدر به محل مورد نظر اعزام شدند و آنجا را به محاصره درآوردند.اما نکته عجیب این بود که با وجود دستگیری ۸ مرد افغانی که در آنجا بودند هیچ محموله موادی کشف نشد.

سرنخی برای کشف محموله کراک

در این مرحله از تحقیقات، اگرچه تمامی دستگیرشدگان قصد داشتند با سکوت، راز محموله بزرگ را پنهان نگه دارند اما کارآگاهان در جست و جوی کشف سرنخی از محل اختفای محموله به بازرسی بدنی متهمان پرداختند و در بازرسی بدنی یکی از متهمان، ۲ قبض مربوط به آب بهای مصرفی را در جیب وی پیدا کردند.

با این سرنخ، در حالی که متهمان برای بازجویی به اداره آگاهی رباط کریم انتقال یافته بودند، تیمی از کارآگاهان به آدرس نوشته شده روی قبض آب‌ رفتند و با ورود به خانه، ده‌ها کیلو گرم کراک و ۷۰ میلیون تومان وجه نقد را کشف کردند.

سرهنگ صالحی‌آرا- رئیس پلیس شهرستان رباط کریم- با اعلام این خبر گفت: در ادامه بازجویی‌ها، متهمان با اعتراف به تهیه و توزیع مواد‌مخدر مدعی شدند، مبلغ کشف شده از مخفیگاه آنها از فروش مواد‌مخدر به دست آمده است.

کد خبر 49505

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز