جمعه ۷ تیر ۱۳۸۷ - ۱۶:۱۴
۰ نفر

گروه حوادث: قاچاقچی ماهواره زمانی که قصد تخلیه محموله بزرگ ریسیور در یکی از گاراژهای غرب تهران را داشت به محاصره پلیس درآمد.

زمانی که ماموران کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی از طریق گزارش‌های مردمی در جریان ورود به یک محموله بزرگ ریسیور ماهواره به جنوب غرب پایتخت قرار گرفتند، تحقیقات تخصصی برای شناسایی این محموله را آغاز کردند.

در حالی که بررسی‌های اولیه نشان می‌داد این محموله در یک کامیون جاسازی شده و قرار است به‌زودی در یکی از گاراژ‌های منطقه تخلیه شود، گروهی از ماموران با دریافت دستور قضائی عازم محل گاراژ شدند و آنجا را به‌صورت نامحسوس زیر نظر گرفتند.

ساعاتی بعد زمانی که کامیون حامل محموله وارد گاراژ شده و قصد تخلیه ریسیورها را داشت، عملیات ضربتی برای دستگیری قاچاقچیان آغاز شد و در جریان این عملیات، ماموران صاحب گاراژ را دستگیر کردند اما راننده کامیون و ۲ نفر از همدستانش پا به فرار گذاشتند.

پس از فرار ۳ نفر از متهمان، ماموران به بازرسی کامیون پرداخته و موفق شدند ۱۲۵۶ دستگاه ریسیور ماهواره را که در قسمت بار کامیون جاسازی شده بودند، کشف و ضبط کنند. 

با کشف این محموله، صاحب گاراژ به کلانتری منتقل شد و در بازجویی‌ها مدعی شد که این محموله متعلق به یکی از دوستانش بوده و وی از قاچاق بودن آن خبر نداشته است.

این مرد به ماموران گفت: ساعاتی قبل یکی از دوستانم با من تماس گرفت و با بیان اینکه یک کامیون حامل محموله پارچه از یکی از شهرهای غربی کشور وارد تهران شده است، از من خواست اجازه دهم تا این کامیون بارش را در گاراژ من تخلیه کند.

من هم که از ماجرای قاچاق ریسیورها بی‌خبر بودم به دوستم اعتماد کردم و در تماس با راننده کامیون از او خواستم برای تخلیه محموله به گاراژ بیاید اما زمانی که در حال تخلیه بار بودیم ناگهان ماموران ما را محاصره کردند.

در جست‌وجوی متهمان فراری

سرهنگ خلیل شهبازی- رئیس‌کلانتری ۱۱۹ مهرآباد- با اعلام این خبر گفت: به‌دنبال اعترافات متهم وی راهی بازداشتگاه شد و هم اکنون جست‌وجو برای دستگیری دیگر متهمان ادامه دارد.

کد خبر 56131

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز