برای حفظ سلامتی شهروندان و همچنین غنی سازی اوقات خانه نشینی در این روزهای مبارزه با بیماری «کرونا ویروس» دوره های آموزشی مجازی در مراکز فرهنگی و هنری منطقه ۱۰ برگزار می شود.

فرهنگسرای عطار

همشهری آنلاین - بهاره خسروی :  این آموزش ها به شکل غیر حضوری از طریق شبکه های اجتماعی برای شهروندان برنامه ریزی شده است تا در این روزهای خانه نشینی، شهروندان از چرخه آموزش و کسب اطلاعات مورد نیاز عقب نمانند.

مدیر فرهنگی و هنری منطقه ۱۰ و فرهنگسرای «عطارنیشابوری» با بیان این مطلب درباره جزئیات آموزش های مجازی چنین توضیح می دهد: «نوگلان مهد و پیش‌دبستانی خانه‌های کودک بر اساس سرفصل‌های آموزشی این مراکز براساس روال پیشین، از سوی مربیان خود به شکل غیرحضوری، در پیام‌رسان‌های مجازی، آموزش می بینند. همچنین دوره‌های تقویتی درسی برای مقاطع مختلف تحصیلی به همت مدرسان مربوطه به شکل فایل‌های آموزشی ضبط می شود و در اختیار هنرجویان قرار می‌گیرد.» 

ارائه خدمات تلفنی به کتابخوان های تکه دهم پایتخت از دیگر تسهیلاتی است که «محمدرضا جمالی» به آن اشاره می کند و می گوید: «همچنین کتابخانه‌های فرهنگسرای عطار نیشابوری و «هفت چنار» از طریق تماس تلفنی با اعضا، کتاب‌های در اختیار آنها را تمدید می‌کنند.»
به گفته مدیر فرهنگی و هنری منطقه ۱۰ این اقدامات با شعارهای محوری «در خانه می‌مانیم» و «با هم کرونا را شکست می‌دهیم» تا پایان سال و در صورت نیاز، پس از تعطیلات نوروز ادامه دارد. او همچنین از شهروندان ساکن در منطقه دعوت کرد برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این برنامه ها با شماره تلفن ۵۵۷۱۶۷۷۶ تماس بگیرند.

کد خبر 491304

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha