کلاس های فرهنگی و هنری فرهنگسرای «سرو» در واپسین روزهای سال، برای جلوگیری از شیوع بیماری «کرونا» مجازی دایر می شود.

گردشگری و آموزش مجازی

همشهری آنلاین/ زینب زینال زاده: تعطیلی مراکز فرهنگی نتیجه شیوع ویروس کرونا در تهران بود، اما مدیران فرهنگسرای سرو، دست روی دست نگذاشتند و مراحل پایانی دوره های آموزشی را به شکل مجازی دایر کرده اند.

 در دوره مجازی، کلاس‌های خوشنویسی، طراحی و نقاشی، مبانی موسیقی، سلفژ، آواز ایرانی، آموزش های کودکان در دوره مهد و پیش دبستانی، موسیقی شامل تار، سه تار، سنتور، دف، تنبک، گیتار، پیانو، ویولن و... زبان انگلیسی شامل گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال، داستان نویسی از مقدماتی تا پیشرفته، فیلمنامه نویسی و کلاس های خیاطی غیر حضوری برگزار می شود.

شهروندانی که در این کلاس ها ثبت نام کرده اند می توانند مراحل پایانی این آموزش ها را از طریق شبکه‌های اجتماعی farhangsara_sarv @ فراگیرند.

  • استقبال از کلاس های مجازی

این روزها که شهروندان مجبورند در خانه بمانند، برگزاری کلاس های مجازی در غنی سازی اوقات فراغت موثر است.

«مینا رحمتی»، یکی از هنرجویان کلاس خوشنویسی فرهنگسرای سرو در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ما گفت: «این روزها، ساعت های بیشتری در خانه هستیم و خیلی از اوقات به سبب بیکاری، حوصله مان سر می رود و برگزاری مجازی کلاس های هنری می تواند گزینه خوبی برای پر کردن اوقات فراغت باشد. با این کار می توان از فرصت های خود استفاده بهینه ای کرد و ماندن در خانه را به لحظات شاد تبدیل کرد. »

کد خبر 492696

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha