مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۱ گفت: «در روزهایی که مردم به سبب شیوع ویروس «کرونا» کمتر از خانه بیرون می آیند می توانند همراه با اعضای خانواده خود گالری گردی مجازی نگارخانه «فانوس» را تجربه کنند.»

اکبر بختیاری فرهنگسرای رازی

همشهری آنلاین/ فاطمه عسگری نیا: «اکبر بختیاری» با بیان این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: «فرهنگسرای «رازی»، در راستای تشویق شهروندان تهرانی به پویش «در خانه بمانیم» نسبت به تهیه ویژه برنامه های مجازی با هدف پر کردن اوقات فراغت خانواده ها در ایامی که همه مجبوریم برای قطع کردند زنجیره ابتلا به ویروس کرونا در خانه های خود بمانیم، اقدام کرده است. »

او ادامه داد: «برای همین تعداد ۲۸  اثر برگزیده از آثار هنرمندان عکاس درباره زندگی عشایر گیلان و اردبیل در قالب نماهنگ های زیبا تهیه و در صفحات مجازی نگارخانه فانوس بارگذاری شده است. »

مدیر مراکز فرهنگی و هنری منطقه ۱۱ یادآور شد: «علاوه بر این، در راستای افزایش آگاهی شهروندان، ۱۵ کلیپ با عنوان «قوی‌تر از کرونا» در روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۱ تهیه و تدوین شده تا ضمن جلوگیری از اضطراب شهروندان، با معرفی راهکارهای ساده آنها را از  ابتلا به این بیماری ایمن تر کنیم. »

بختیاری گفت: «شهروندان می توانند برای بهره مندی  از برنامه های مجازی مراکز فرهنگی و هنری و همچنین مشاهده کلیپ های آموزشی با موضوع کرونا، صفحه اینستاگرام منطقه به آدرس farhangsara_razi و کانال آپارات منطقه به آدرس: ww.aparat.com/razi_farhangsara مراجعه کنند. »

کد خبر 491954

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha