یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶
۰ نفر

کتاب از جمله ابزارهای فرهنگی مکتوب است که با وجود تغییر سبک زندگی و روی کارآمدن بسیاری از رسانه‌های دیجیتال هنوز میان طرفدارانش جایگاه خودش را حفظ کرده است.

كتابخانه همسايگي

 بسیاری از مردم به شوق ورق زدن صفحات کتاب آن را خریداری و مطالعه می‌کنند. «پویش کتابخوانی ۲۰۲۰» یکی از سنت‌های حسنه است با هدف‌ ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و مدتی است در میان شهروندان شکل گرفته است. مدیر مراکز فرهنگی هنری تکه دهم پایتخت در این‌باره می‌گوید: «کتاب و کتابخوانی روی ذهن و عملکرد انسان‌ها به‌ویژه کودکان و نوجوانان تأثیراتی باور نکردنی دارد و رنگ و روی زندگی فردی و اجتماعی آدمی را متحول می‌کند.

در واقع کتابخوانی در کسب اطلاعات و ایجاد انگیزه برای داشتن زندگی بهتر و کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی میان شهروندان سهم بسزایی دارد. » به گفته «محمدرضا جمالی»، این پویش با شعار «هر شب ساعت ۲۰، ۲۰ دقیقه مطالعه» مورد استقبال دانش‌آموزان، بازیگران، کارمندان، پژوهشگران، مدرسان و نویسندگان قرار گرفته است. او همچنین از شهروندان به‌ویژه اهالی  پازل دهم پایتخت دعوت کرد تا در این پویش شرکت کنند و از مزایای مطالعه و کتابخوانی در زندگی بهره‌مند شوند.   رئیس فرهنگسرای عطار نیشابوری در پایان افزود: «شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه مشارکت در پویش کتابخوانی ۲۰۲۰ می‌توانند به صفحه اینستاگرام فرهنگسرای عطار نیشابوری    farhangsara_attar مراجعه کنند.»

کد خبر 570245

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha