همزمان با فرا رسیدن ایام ولادت حضرت فاطمه معصوم(ص) و امام رضا (ع) دهه کرامت برای ترویج الگوهای دینی در میان شهروندان برنامه های فرهنگی ویژه ای با عنوان «کریمان » از سوی فرهنگ سرای عطار نیشابوری در فضای مجازی منتشرمی شود.

محمدرضا جمالی

همشهری آنلاین - بهاره خسروی : این برنامه ها با هدف شناخت شهروندان از الگوهای دینی و آشنایی آنها با شیوه و سبک زندگی ائمه معصومین برای شهروندان تدارک دیده شده است. مدیر مراکز فرهنگی و هنری پازل دهم پایتخت و فرهنگ سرای عطار نیشابوری با اعلام این خبر افزود: « برنامه کریمان با هدف آشنایی سبک زندگی ایرانی و اسلامی و همچنین بهره مندی از توصیه ها و نصایح ائمه و بزرگان دین برای داشتن زندگی سعادتمندانه در قالب فیلم، فوتوکلیپ، ویدئو کلیپ، مولودی خانی، موشن گرافی برای انتشار در فضای مجازی تهیه و تدوین شده است.»


به گفته «محمدرضا جمالی» این برنامه ها شامل مولودی خوانی، کلام بزرگان، در محضر استاد، هجرت حضرت معصومه (ص) و امام (ع)، توصیه های امام رضا علیه السلام برای زیست سعادتمندانه، است. در واقع مهمترین رویکرد ما از اجرای این برنامه ها آشنایی نسل چهارم انقلاب با سبک زندگی ائمه اطهار است.
مدیر فرهنگ سرای عطار نیشابوری از شهروندان دعوت کرد تا برای تماشای این برنامه ها به صفحه اینستاگرام فرهنگسرای عطار نیشابوری به نشانی farhangsara_attar  و همچنین آپارات فرهنگسرای عطار نیشابوری مراجعه کنند.

کد خبر 524942

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha