مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
۰ نفر

سایت مرکزی برف‌روبی منطقه ۲ تهران به پایگاه پیشگیری از کرونا در محافظت از سلامت کارگران حوزه خدمات شهری تبدیل شد.

پایگاه پیشگیری از کرونا

به گزارش همشهری آنلاین، امیرناصر هراتی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ تهران در این باره گفت: به دستور شهردار منطقه ۲ تهران سایت مرکزی برف‌روبی به پایگاه پیشگیری از کرونا در محافظت از سلامت کارگران حوزه خدمات شهری تبدیل شد.

وی با بیان اینکه دو منبع ۱۰ هزار لیتری جهت ذخیره مواد ضدعفونی کننده برای پشتیبانی از عملیات پاکسازی اسکان‌های کارگری و تاسیسات شهری در این پایگاه جانمایی شده است، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی ستاد هماهنگی پیشگیری از شیوع کرونا ویروس و الزام بر رعایت الزامات بهداشتی در مراکز و ساختمان‌های مربوط به شهرداری، طرح پاکسازی و ضدعفونی تاسیسات شهری از جمله ایستگاه‌های اتوبوس، مبلمان شهری، سرویس‌های بهداشتی بوستان‌ها و مراکز اسکان کارگری منطقه به صورت مستمر در حال انجام است.

وی با اشاره به نقش مهم خودمراقبتی در کنترل شیوع کرونا ویروس گفت: در همین راستا  ضمن توزیع ماسک، لباس مناسب و بروشورهای آموزشی، اصول بهداشتی به کارگران خدمات شهری توسط کارشناسان سلامت ارائه شد.

هراتی در ادامه شستشو و ضدعفونی کردن سرویس‌های بهداشتی را از دیگر اقدامات پیشگیرانه برشمرد و افزود: ضدعفونی کردن روزانه سرویس‌های بهداشتی عمومی از دیگر برنامه‌های منطقه ۲ تهران در این زمینه است و کلیه سرویس‌های بهداشتی بوستان‌ها و مراکز اسکان‌های کارگری به مواد ضدعفونی و مایع صابون مجهز شد.

وی افزود: نظارت بر تمامی اماکن متعلق به شهرداری توسط مدیران نواحی، مسئولین خانه‌های سلامت و دوام و ایمنی و آموزشگران پسماند نواحی به صورت روزانه انجام می‌شود.

کد خبر 488872
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha