مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
۰ نفر

دکتر حامد مظاهریان معاون شهردار تهران در یادداشتی نوشت: در تاریخ، ما ایرانیان با همبستگی اجتماعی غول‌های بزرگی را شکست داده‌ایم. غول کرونا به این فهرست اضافه خواهد شد.

حامد مظاهریان

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر حامد مظاهریان استاد دانشگاه تهران و معاون شهردار پایتخت در این یادداشت با عنوان «شهر و غول کرونا» نوشت: 

«در کلانشهرهای جهان روز با جنب و جوش شهروندان آغاز می‌شود و این سرزندگی شهری تا پاسی از شب ادامه می‌یابد. اما گاهی یک بحران یا اتفاق ناخواسته می‌تواند همین هیاهوی شهری را کم‌رنگ یا متوقف کند.

تصویر امروزی شهر ووهان چین که از سکوت ناگهانی این شهر به دلیل گسترش ویروس کرونا حکایت دارد تصویر روشنی است از آنچه که دیر یا زود بسیاری از شهرهای ایران عزیزمان آن را تجربه خواهند کرد. ما اکنون در وسط بحران ناخواسته‌ای قرار داریم.

خوشبختانه پروتکل‌های لازم در مقابله با گسترش کرونا تدوین شده و در ذیل آن شهرداری تهران با تمام امکانات خود وظایف محوله را به انجام خواهد رساند. خط مقدم این پیکار به بخش‌های خدمات شهری یا مدیریت بحران منحصر نشده و در این روزها شاهد گذشت و ایثار همکارانم در تمام بخش‌ها و سازمان‌ها برای خدمات‌رسانی به شهروندان عزیز تهرانی هستم. شرط اولیه برای تداوم خدمت حفظ سلامتی همکاران و رعایت بهداشت فردی است.

در تاریخ، ما ایرانیان با همبستگی اجتماعی غول‌های بزرگی را شکست داده‌ایم. غول کرونا به این فهرست اضافه خواهد شد.»

کد خبر 487669
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha