یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۸:۴۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: رییس ایرانی دپارتمان ارتباطات و هنرهای خلاقه دانشگاه پوردو برای سخنرانی در سومین همایش روابط عومی الکترونیک به ایران سفر می‌کند.

پروفسور یحیی کمالی‌پور که مدیر مرکز مطالعات جهانی، مؤسس و سردبیر مجله مدیا گلوبال ومؤسس و مدیر انجمن ارتباطات جهانی می‌باشد در گفت و گو با ستاد خبری این همایش گفت: برگزاری سومین همایش روابط عمومی الکترونیک بمناسبت گرامیداشت روز روابط عمومی، نشان دهنده این است که روابط عمومی در ایران نفس می‌کشد، رشد می‌کند و به دنبال ارتقا است.

پروفسور کمالی پور با بیان اینکه از پیشرفت‌های روابط عمومی در ایران خرسند است افزود: روابط عمومی برنامه‌ریز و خلاق با بهره‌گیری از همه امکانات در اختیارش از جمله امکانات "دنیای دیجیتال" می‌تواند برای مسایل و مشکلات سازمان، راه‌حل‌های مختلف ارایه داده و روابط بین سازمان و مشتری را به ایده‌آل ترین شرایط برساند.

وی، مهم‌ترین مشکلات توسعه روابط عمومی را عدم شناخت و آگاهی از "قدرت و اثربخشی روابط عمومی" دانست و اضافه کرد: شاید تصور شود این موضوع فقط منحصر به مدیران ارشد سازمان‌ها می‌شود اما باید اعتراف کنیم که متأسفانه عدم تخصص و کارآمدی بخشی از فعالان روابط عمومی، آفت بزرگی است که موجب بی‌اعتمادی مدیران ارشد و بی‌کفایت نشان دادن روابط عمومی می‌شود.

پروفسور کمالی‌پور که ریاست شورای مشورتی سومین همایش روابط عمومی الکترونیک را نیز بر عهده دارد با اشاره به تلاش‌های مستمر دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک در معرفی مزایای "روابط عمومی الکترونیک" افزود: تلاش‌های انجام شده هم سو با الزامات استقرار نظام روابط عمومی الکترونیک در بخش‌های علمی و فرهنگسازی است.

پروفسور کمالی پور در مورد تأسیس بنیاد فرهنگی خود در ایران که پیش از این، خبر آن منتشر شده بود گفت: تأسیس این بنیاد، مراحل اداری خود را طی می‌کند و یکی از برنامه‌های من در این سفر برای انجام اموری است که به حضورم نیاز است.

گفتنی است سومین همایش روابط عمومی الکترونیک، 26 اردیبهشت ماه در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 48692

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز