سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
۰ نفر

کتابخانه ها و فرهنگسراها غرب تهران تعطیل شد و مدیران فرهنگی منطقه از تعطیلی فعالیت انجمن ها وکانون های محلی خبر می دهند.

کتابخانه2

همشهری آنلاین – سمیرا باباجانپور: کتابخانه‌های عمومی و مراکز فرهنگی هنری غرب تهران تا پایان هفته تعطیل است.« زهرا اشرفی» مدیر فرهنگی هنری منطقه ۵ در گفتگو با همشهری محله با اعلام این خبر گفت: «فرهنگسراهای فردوس، معرفت و تمامی خانه‌های فرهنگ منطقه به دلیل انجام اقدامات پیشگیرانه برای کنترل ویروس کرونا  تعطیل‌شده است. » 
او از مسئولان و اعضای انجمن‌های مردمی و کانون‌های محلی همچون کانون بانوان، ‌کانون جهان‌دیدگان و ... درخواست کرد تا برنامه‌ها و نشست‌های هفتگی خود را تعطیل کنند و از حضور در فعالیت‌های عمومی بپرهیزند. »
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۵ درباره تعطیلی کتابخانه‌های منطقه گفت:« در حال حاضر حفاظت از سلامت شهروندان مهم‌ترین تصمیمی است که باید انجام شود درنتیجه کتابخانه‌های عمومی وابسته به سازمان فرهنگی هنری نیز تعطیل است. »
«محمدهادی ناصری طاهری» سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران نیز از تعطیلی کتابخانه‌های این نهاد خبر می‌دهد و می‌گوید:« کتابخانه‌های عمومی نهاد کتابخانه‌های استان تهران تا پایان هفته تعطیل‌شده است و هرگونه تغییر در ساعات فعالیت کتابخانه‌ها، نحوه خدمات‌رسانی به مراجعان و نیز موارد دیگر از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران به نشانی «www.tehranpl.ir» و یا tehranpl در اینستاگرام و کانال "بله"به آگاهی عموم مردم خواهد رسید. »

کد خبر 486900

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha