سخنگوی دولت گفت: مهم‌ترین داروی مبارزه با بیماری کرونا، اعتماد است و تاریخ بعدها درباره ما قضاوت خواهد کرد.

ربیعی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  فارس، علی ربیعی در نشست وزارت صنعت با تولیدکنندگان اقلام مورد نیاز مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: در شرایط فعلی، مهم‌ترین داروی مبارزه با ویروس کرونا، اعتماد است؛ اعتماد به نظام بهداشتی، اعتماد به نظام تولید و در مجموع اعتماد به همدیگر.

وی با بیان اینکه فداکاری‌های بخش تولید مهم‌ترین عنصر این اعتماد است، افزود: مردم با خریدها و رفتارهای شخصی خود می‌توانند در این عرصه کمک بزرگی کنند. 

ربیعی با تأکید بر اینکه باید جلوی سوداگری در جامعه گرفته شود، گفت: با توجه به توان تولیدکنندگان و تکنولوژی مناسبی که داریم، قطعاً توان پاسخگویی به نیاز کشور را دارا هستیم و حتی بیشتر از نیاز کشور می‌توانیم تولید داشته باشیم. 

  • تاریخ درباره ما قضاوت خواهد کرد

سخنگوی دولت تصریح کرد: تاریخ بعدها در مورد ما قضاوت می‌کند. در وضعیت فعلی شاهد فداکاری پزشکان هستیم که از این بابت از آنها تشکر می‌کنم و باید بدانیم که تاریخ در مورد پزشکان و خدمات بیمارستانی نیز قضاوت خواهد کرد. 

وی ادامه داد: امیدواریم با همدلی و برنامه جدید تحت یک پروتکل جدید و با استانداردهای جدید بتوانیم به از بین بردن بیماری کرونا کمک کنیم. 

کد خبر 486919

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین TR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
    0 0
    ربیعی: تاریخ درباره ما قضاوت خواهد کرد. جناب ربیعی حالا تاریخ هم نشد که نشد، البته آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است. چرا به تاریخ زحمت بدیم، خود مردم ایران قضات خوبی هستند.