عضو شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد من این است که طرح ترافیک حذف شود تا مردم کمتر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

شهربانو امانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران در دویست و یکمین جلسه شورای شهر تهران، با تاکید بر جدیت بیشتر برای ساماندهی اقدامات جلوگیری از شیوع کروناویروس، افزود: یکی از دغدغه‌های من به عنوان یک شهروند برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی است که متأسفانه به جایی پاسخگو نیستند و تحت نظر نیستند.

عضو شورای شهر تهران گفت: باید شهرداری تهران و دستگاه‌های مسؤول نسبت به این بخش از جامعه توجه نظر بیشتری داشته باشند زیرا این تاکسی‌ها تعدادشان کم هم نیست.

وی تصریح کرد: خواسته دیگر من این است که طرح ترافیک حذف شود تا مردم از حمل و نقل کمتر استفاده کنند و بتوانند با خودروهای شخصی خودشان به محل کارشان برود.

امانی گفت: به عنوان نماینده مردم تهران در شورای شهر تهران از ستاد برگزاری نماز جمعه تقاضا دارم تا برای برگزاری نماز جمعه و نماز جماعت در مساجد هم تمهید ویژه‌ای بیاندیشند زیرا مردم متدین گوش‌شان به دهان این منابر است.

وی ادامه داد: متاسفانه این سوغات شوم از کشور چین به وسیله تعدادی از افرادی که به قم رفت و آمد داشتند وارد کشور ما شده است که باید تلاش کرد از سرایت به سایرین جلوگیری شود.

کد خبر 486796

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha