یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۴:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: حبیب کاشانی یک بار دیگر حمایت خود را از افشین قطبی اعلام کرد و گفت قطبی تا پایان فصل سرمربی پرسپولیس باقی خواهند ماند.

به گزارش واحد مرکزی خبر  عامل باشگاه پرسپولیس گفت: من مثل همیشه از کادر فنی و سرمربی تیم حمایت می‎کنم و اعلام می‎دارم که تیم اگر هر ۷ بازی باقیمانده را نیز با شکست پشت سر بگذارد از نظر من، آقای قطبی تا پایان فصل به عنوان سرمربی به کار خود ادامه خواهد داد.

حبیب کاشانی در خصوص جلسات دیروز (شنبه ۲۴ فروردین) و امروز خود با سرمربی تیم و مدیران و مشاوران باشگاه و نتایج آن گفت: در این جلسات به جمع بندی نظرات کارشناسان پرداختیم و نظر سنجی‎هایی که در خصوص عملکرد تیم پرسپولیس از کارشناسان و مردم صورت گرفته بود را با حوصله و دقت جمع بندی و در مورد آن بحث و تبادل نظر کردیم.

وی افزود: نتیجه این بررسی‎ها هم موید این مسئله بود که تغییر کادر فنی در حال حاضر به تیم ما کمک نمی‎کند و باید با پشتیبانی از کادر فنی و ایجاد روحیه همدلی و تقویت آن در تیم پرسپولیس شرایط را برای موفقیت تیم در بازیهای باقیمانده تا پایان فصل فراهم کنیم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که نقش هیئت مدیره در این تصمیم گیری چه بوده است و نظر آنها در خصوص این رویکرد شما چیست، گفت: من به عنوان مدیر عامل باشگاه و با توجه به اختیاراتی که به مدیر عامل تفویض شده است، این تصمیم را از ابتدای فصل گرفته‌ام و تا پایان فصل نیز به آن پایبند خواهم بود، کما اینکه بررسی نظرات کارشناسان و مردم نیز تائید کننده این تصمیم است. درعین حال هیئت مدیره باشگاه به عنوان مرجعی بالاتر می‎تواند تصمیماتی را که به صلاح تیم است بگیرد و آنرا بررسی کند. علی‎ایحال تصمیم من به عنوان مدیرعامل باشگاه حمایت قاطع از کادر فنی تا پایان فصل است.

حبیب کاشانی با رد شایعاتی مبنی بر اضافه شدن کریم باقری و گزینه‎هایی دیگر به کادر فنی پرسپولیس تصریح کرد: آقای باقری از بازیکنان بسیار خوب و تاثیرگذار پرسپولیس هستند و همیشه به عنوان یک کمک بزرگ درکنار تیم ایفای نقش کرده‎اند. در صحبت‎هایی نیز که با کاپیتان ارزشمند تیم داشته‎ایم از ایشان خواسته ایم هر چه بیشتر و پررنگ ‎تر در خدمت تیم باشند، ولی اینکه به عنوان کمک مربی انجام وظیفه کنند برای این فصل مطرح نیست.

کد خبر 48638

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز