مدیرعامل سازمان مترو شهرداری شیراز گفت: همه اماکن و ناوگان ریلی این سازمان برای پیشگیری از شیوع بیماری‌ واگیردار کرونا ضدعفونی شد.

مترو - كرونا - شيراز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،‌ حسن مرادی مدیرعامل سازمان مترو شهرداری شیراز گفت: هر ساله در فصل زمستان واحد سلامت و طب کار مدیریت ایمنی و تضمین کیفیت این سازمان نسبت به ضدعفونی کلیه اماکن و قطارهای مسافربری اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: ضدعفونی واگن‌های مترو و اماکن و ایستگاه‌های قطار شهری شیراز از ۱۸ بهمن امسال باتوجه به شیوع بیماری کرونا در چین و احتمال سرایت آن به شهروندان شیرازی خصوصا توسط خدمه چینی شاغل در مترو این کلانشهر با حساسیت و دقت بیشتری انجام پذیرفت که این عملیات شامگاه چهارشنبه به اتمام رسید و همه ایستگاه ها و ناوگان ریلی شیراز ضدعفونی شدند.

مدیرعامل سازمان مترو شهرداری شیراز بیان کرد: با توجه به تحریم مواد خارجی مورد نیاز ضدعفونی اماکن و قطار شهری شیراز امسال از مواد ضدعفونی کننده ایرانی استفاده شده است.

مرادی اضافه کرد: همه هندریل‌های پله‌های برقی و ثابت، آسانسورها، گیت‌های ورود و خروج، دستگیره دربها، سطوح داخلی قطارها و کابین‌های راهبری مترو شیراز ضدعفونی شده است.

وی اظهار کرد: ضدعفونی اماکن ،ایستگاه‌ها و واگن‌های قطار شهری شیراز نقش زیادی در ایجاد آرامش میان شهروندان و اعتماد به مترو در جهت حمل و نقل عمومی دارد.

کد خبر 485572

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهسا IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
    0 0
    ۹۸ چرا تموم نمیشی خسته شدیم ،این دیگه چه بلائی بود که بر سر این مردم مظلوم نازل شد! خدایا سال جدید و سال سلامتی، برکت و آبادی برامون قرار بده.