تهران برای مقابله با کرونا خود را آماده می‌کند از جمله رخدادهای امروز پاکسازی ایستگاه مترو شوش بعد از یک مورد مشکوک به این بیماری بود

كرونا شوش

به گزارش همشهری آنلاین، ویدئوی زیر مربوط به انتقال یک بیمار مشکوک به کرونا از ایستگاه مترو شوش است:

در خصوص این موضوع مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت: به علت پاکسازی ایستگاه چند دقیقه‌ای مترو شوش تعطیل شد.ایستگاه متروی‌ شوش پاکسازی شده و اکنون شهروندان در حال استفاده از آن هستند.

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، با اشاره به برخی اخبار مبنی بر تعطیل شدن ایستگاه مترو شوش به علت پاکسازی ناشی از مشکوک شدن به ویروس کرونا، گفت: این ایستگاه اکنون در دست بهره برداری است.

یک مورد مشکوک در این ایستگاه مشاهده شد که بلافاصله اورژانس مراجعه و مسافر را به بیمارستان منتقل کرد و نظافت ایستگاه هم انجام شد. البته درباره مشکوک بودن به قطعیت نمی‌توان اظهار نظر  کرد.
 

از سوی دیگر مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، از شستشوی هر شب اتوبوس‌های شرکت واحد داد. وی گفت: مقرر شد هر شب اتوبوس های شرکت واحد علاوه بر شستشو، ضدعفونی شوند.

محمود ترفع در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری جلساتی در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا گفت: در این جلسه مقرر شد هر شب اتوبوس های شرکت واحد علاوه بر شستشو، ضدعفونی شوند.

وی با بیان اینکه به صورت روتین اتوبوس های پایتخت اعم از بخش خصوصی و شهرداری هر شب شستشو می شدند اما حالا باید ضدعفونی نیز شوند گفت: حمل ونقل عمومی به دلیل استقبال مردم از آن بسیار مورد توجه قرار گرفته و باید بتوانیم زمینه را برای حضور ایمن مردم فراهم کنیم.

کد خبر 485510

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha