همزمان با اتمام فاز دوم پروژه شهید نجفی رستگار، رینگ بزرگراهی جنوب شهر تهران تکمیل شده و حرکت خودروهای عبوری که قصد سفر از استان‌های شرقی به سمت استان‌های غربی و بالعکس دارند، تسهیل می‌شود.

فاز دوم پروژه شهید نجفی رستگار

به گزارش همشهری آنلاین، فاز اول بزرگراه شهید نجفی رستگار در منطقه ۱۵ تهران، شانزدهم آذر ماه ۹۹ با حضور پیروز حناچی شهردار تهران و محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران به بهره‌برداری رسید.

حناچی شهردار تهران در آیین بهره‌برداری از فاز اول این پروژه گفته بود: پروژه بزرگراه شهید نجفی رستگار در ضلع جنوب شرقی تهران هدایت ترافیک سنگین را برای افرادی که به داخل شهر وارد نمی‌شوند و تنها می‌خواهند از شهر عبور کنند، بر عهده دارد. این بزرگراه از منطقه‌ای عبور می‌کند که پرتراکم و پرجمعیت است؛ طبق سیاست‌های شهرداری تهران اجرای پروژه در نقاطی که تراکم نفرات در هکتار بالا است، در اولویت بیشتری قرار دارد، هر چند ما وظیفه داریم برای تمام شهروندان شرایط مناسب را مهیا کنیم.

احسان نوش‌آبادی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران به تازگی در بازدید از مراحل اجرایی فاز دوم پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار، عملیات اجرایی در حال انجام تقاطع غیرهمسطح بزرگراه آزادگان با بزرگراه شهید نجفی رستگار را ارزیابی کرد و خواستار سرعت‌بخشی پیشرفت پروژه شد.

در حال حاضر عملیات احداث زیرگذر بزرگراه آزادگان (مسیر غرب به شرق) در این ناحیه که با انتقال ترافیک بزرگراه آزادگان به زیرگذر احداثی، جبهه کاری جدید در جهت اتصال بزرگراه شهید نجفی رستگار (شرق به غرب) به بزرگراه آزادگان را ممکن می‌کند، رو به اتمام است.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران همچنین بر ایجاد مسیرهای موقت و جایگزین در تامین حرکت مسیر جنوب به شرق از بزرگراه شهید نجفی رستگار به بزرگراه امام رضا(ع) و همچنین در مسیر شرق به جنوب در بزرگراه امام رضا(ع) به بزرگراه شهید نجفی رستگار تا زمان ساخت مسیرهای اصلی در محل تقاطع غیرهمسطح ثامن، تاکید کرد.

کد خبر 484360
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha