شهردار تهران گفت: طبق سیاست‌های شهرداری تهران اجرای پروژه در نقاطی که تراکم نفرات در هکتار بالا است، در اولویت بیشتری قرار دارد، هر چند ما وظیفه داریم برای تمام شهروندان شرایط مناسب را مهیا کنیم.

حناچی هوم پیج

به گزارش شهرنوشت، پیروز حناچی در مراسم بهره‌برداری از فاز نخست بزرگراه ۷۶ متری شهید نجفی رستگار واقع در منطقه ۱۵ تهران، با تسلیت به مناسبت وفات حضرت فاطمه معصومه (س)، گفت: منطقه ۱۵ شهرداری تهران یکی از مناطق جنوبی شهر تهران با بیش از دو هزار شهید است که یکی از پروژه‌های این منطقه را به نام یکی از این گوهرهای درخشان دوران دفاع مقدس افتتاح کردیم. شهید کاظم نجفی رستگار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همراه شهید چمران بود و بنیان‌گذار تیپ سیدالشهداء هم محسوب می‌شود.

شهردار تهران ادامه داد: پروژه بزرگراه شهید نجفی رستگار در ضلع جنوب شرقی تهران هدایت ترافیک سنگین برای افرادی که به داخل شهر وارد نمی‌شوند و تنها می‌خواهند از شهر عبور کنند را بر عهده دارد. این بزرگراه از منطقه‌ای عبور می‌کند که پرتراکم و پرجمعیت است؛ طبق سیاست‌های شهرداری تهران اجرای پروژه در نقاطی که تراکم نفرات در هکتار بالا است، در اولویت بیشتری قرار دارد، هر چند ما وظیفه داریم برای تمام شهروندان شرایط مناسب را مهیا کنیم.

وی با قدردانی از اقدامات قرارگاه خاتم‌الانبیا به خاطر تلاش در بهره‌برداری از این پروژه، گفت: امیدواریم در پایان سال، علاوه بر یک ایستگاه مترویی که قرار است به طور میانگین هر ماه افتتاح کنیم، پروژه‌های استاد معین و گیشا و پروژه مجموعه فرهنگی رازی را هم افتتاح کنیم.

حناچی به اولویت‌بندی پروژه‌های نیمه‌کاره شهرداری نیز اشاره و تصریح کرد: با توجه به کاهش شدید منابع و درآمدها، پروژه‌ها را اولویت‌بندی کردیم، اگر بودجه را بین تمام پروژه‌ها تقسیم می‌کردیم به پیشرفت‌های اندکی می‌رسیدیم اما با اولویت‌بندی، برخی پروژه‌ها افتتاح شدند و موردی مانند پروژه شهید نجفی رستگار باقی‌مانده پروژه‌های درشت مقیاس است.

شهردار تهران گفت: حال وقت آن است که پروژه‌های جدید با تغییر نگاه تعریف شوند و امیدواریم بتوانیم سرویس و خدمات بهتری در این زمینه ارائه دهیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که بخش‌هایی از شهر که به سیستم ناوگان حمل و نقل عمومی متصل نیستند با اجرای پروژه‌ها و افتتاح ایستگاه‌های جدید مترو به ناوگان حمل و نقل عمومی متصل شوند.

کد خبر 468345
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha