کفشی که شما به پا می‌کنید، می‌تواند حقایق زیادی را در مورد شخصیتتان برملا کنند. اگر دوست دارید بدانید که افراد با مدل‌های مختلف کفشی که به پا می‌کنند چه خصوصیاتی دارند، این مطلب را بخوانید.

کفش

به گزارش همشهری آنلاین، برترین‌ها به نقل از Ties نوشت: آیا تا به حال به داستان‌هایی که کفش‌هایتان ممکن است بگویند گوش کرده‌اید؟ کفشی که به پا می‌کنید، می‌تواند حقایق زیادی را در مورد شخصیتتان برملا کنند. اگر دوست دارید بدانید افراد با مدل‌های مختلف کفشی که به پا می‌کنند چه خصوصیاتی دارند، در ادامه مطلب همراهمان باشید.

بیشتر بخوانید:

 تست روان‌شناسی | آماده ورود به رابطه جدید هستید؟

تست روانشناسی | ذهن و روان شما چند ساله است؟

آیا فاش کردن رازهای شرم‌آور زندگی‌ مفید است؟

  • بوت چوکا

شما فرد خلاقی هستید که یک لحظه یک جا بیکار نمی‌نشینید. مدام به این فکر می‌کنید که چگونه به زندگی‌تان هیجان بیشتری دهید. یک روز در حال گشت‌وگذار در طبیعت و کشف ناشناخته‌ها هستید، روزی دیر لباسی کلاسیک می‌پوشید و در جلسات رسمی شرکت می‌کنید. مد و فشن اولویت زندگی شما نیست، اما اینطور هم نیست که به آن هیچ اهمیتی ندهید. شما وقت زیادی روی استایلتان نمی‌گذارید، اما سعی می‌کنید که در عین سادگی همیشه خوشتیپ باشید.

  • بوت دِرِس

شما فردی هستید که به جزئیات اهمیت زیادی می‌دهید. زمانی که صحبت از تصمیم‌گیری می‌شود، سعی می‌کنید که خیلی محتاطانه و منطقی عمل کنید. دوست دارید که هر کاری را با استراتژی خودتان پیش ببرید. شما نزد دیگران فرد قابل اعتمادی هستید، از این رو دیگران در مواقع سختی و مشکلات اول از همه به شما پناه می‌آورند. شما شخصیت کاریزماتیکی دارید که اطرافیانتان را به خود جذب می‌کنید، اما در مورد این که چه کسی را به زندگی‌تان راه دهید، سخت می‌گیرید. شما به استایل شخصی‌تان بی‌نهایت اهمیت می‌دهید و اگر نیازی باشد، به دیگران نیز پیشنهادهای لازم را می‌دهید.

  • آکسفورد

شما عاشق سبک کلاسیک هستید و دوست دارید که همیشه با ظاهری شیک و مرتب ظاهر شوید. دامنه دوستان شما محدود است، اما برای همان چند نفر هم حاضرید جانتان را بدهید. زمانی که صحبت از کاری می‌شود، شما قبل از همه داوطلب می‌شوید. شما می‌دانید که از زندگی‌تان چه می‌خواهید و دقیقا هم می‌دانید که چگونه باید به آن‌ها دست یابید. حتی از روی مدل کفشی که به پا می‌کنید نیز می‌توان فهمید که زندگی شما روی نظم و قانون است.

  • دربی

آقایانی که کفش‌های مدل دربی به پا می‌کنند، معمولا استایلی هنرمندانه دارند. آن‌ها دوست دارند به همه نشان دهند که فردی جدی و به همان نسبت خلاق هستند. آن‌ها از این‌که خودشان را مدام به چالش بکشانند، لذت می‌برند. شکست برای آن‌ها معنایی ندارد، به جای آن سعی می‌کنند که از شکست‌هایشان درس بگیرند. آن‌ها می‌دانند که چه زمانی روی پای خودشان بایستند و چه زمانی از دیگران درخواست کمک کنند. آن‌ها کارهای فردی را به کارهای تیمی ترجیح می‌دهند.

  • مانک استراپ

شما فردی هستید که به استایلتان اهمیت زیادی می‌دهید به طوری که همیشه برای دیگران این سوال پیش می‌آید که چگونه می‌توانید همیشه مرتب و آراسته باشید. شما عاشق هیجان هستید، از این رو مدام در پی پیدا کردن دوستان جدید هستید. در واقع دامنه ارتباطاتتان وسیع است به طوری که هر جا می‌روید آشنایی را در میان جمع پیدا می‌کنید. از آنجا که شما فرد دست و دلبازی هستید، خیلی راحت دانش و تجربیاتتان را با دیگران به اشتراک می‌گذارید که همین خصوصیات در محبوبیت شما تاثیر زیادی داشته است.

  • اسنیکر

کتانی‌های رنگی نشان‌دهنده شخصیت رنگی شماست. رنگی بودن شما بدین معنی ست که فردی شاد و سرزنده هستید. شما یک جفت کفش آدیداس را به یک جفت کفش مانک استراپ ترجیح می‌دهید. شما نمی‌توانید کاری را که مجبور باشید ساعت‌ها پشت میز بنشینید تحمل کنید، به جای آن دوست دارید که مدام در فعالیت باشید و از خستگی جسمی که در انتهای شب به سراغتان می‌آید، احساس رضایت می‌کنید.

  • کفش ورزشی 

شما استایل سبک و راحت را بیشتر از استایل کلاسیک و رسمی ترجیح می‌دهید. شخصیت شما بسیار جسورانه است به طوری که مدام برای خطر کردن پیش قدم می‌شوید. شما دوست دارید که الهام‌بخش دیگران باشید تا بتوانند نسخه‌ای بهتر از خودشان را ارائه دهند. آن‌قدر مورد اعتماد دیگران هستید که اگر فردی به شما تکیه کند، از کارش پشیمان نخواهد شد. اگر هدفی در زندگی‌تان داشته باشید، تا رسیدن به آن دست از تلاش برنمی‌دارید. از روی کفش‌های رنگی و شادتان هم می‌توان فهمید که شما اعتماد به نفستان بالایی دارید.

کد خبر 482253

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
    2 0
    جالب است.همش تشویق به مصرف گرایی.با یک مارک خاص
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
    0 1
    تبلیغ چرم های اول هست شک نکنید