شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۸۷ - ۰۷:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: زوج بیل و هیلاری کلینتون در فاصله سال‌های 2000 تا 2006 ، 109 میلیون دلار درآمد کسب کرده‌اند.

به گزارش سی ان ان، با انتشار فهرست پازپرداخت مالیاتی کلینتون‌ها در بعد از ظهر روز جمعه 4 آوریل مشخص شد که هیلاری و بیل کلینتون در فاصله سال‌های 2000 تا 2006 در مجموع 33.7 میلیون دلار مالیات بابت درآمد مشترک 109 میلیون دلاری خود پرداخت کرده‌اند. همچنین مشخص شده است که کلینتون‌ها طی 8 سال اخیر 10.2 میلیون دلار به سازمان‌های خیریه پرداخت کرده‌اند.

یکی از سخنگویان هیلاری کلینتون پس از انتشار این فهرست گفت: کلینتون‌ها اکنون فهرست بازپرداخت مالیاتی خود را طی سی سال منتشر کرده‌اند، این در حالی است که کمتر فردی فهرست بازپرداخت مالیاتی خود را آشکار کرده است. هیچ یک از رقبای انتخاباتی هیلاری کلینتون نیز تاکنون چنین گزارشی را درباره دارایی‌های شخصی خود منتشر نکرده‌اند.

این فهرست در حالی انتشار می‌یابد که پیشتر هیلاری کلینتون گفته بود، تنها در صورتی فهرست بازپرداخت مالیاتی خود را انتشار خواهد داد که مشخص شود وی به عنوان کاندیدای نهایی دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2008 برگزیده شده است.

با این حال وی در مناظره‌ای که پیش انتخابات داخلی حزب دموکرات در 4 مارس برگزار شده بود، بر این نکته تاکید کرد که احتمال دارد این فهرست را زود تر از معرفی کاندیدای نهایی دموکرات‌ها منتشر کند. 

کد خبر 47694

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز