سخنگوی شورای شهر تهران اعلام کرد که در جلسه امروز شورا، نامگذاری یکی از بزرگراه‌های کشور به نام سردار شهید قاسم سلیمانی انجام خواهد شد، گفت: پیشنهادات حول تغییر نام یکی از بزرگراه‌های فتح، آزادگان و یا رسالت مطرح است.

سردار شهيد قاسم سليماني

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی اعطا صبح امروز پیش از آغاز جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در مورد جلسه هم‌اندیشی صبح امروز اعضای شورا با شهردار تهران، گفت: صبح امروز جلسه شورا با حضور شهردار تهران برگزار شد و شهرداری تهران نیز به مانند اعضای شورای شهر پیشنهاد دادند که نامگذاری خیابان یا معبری به نام سردار شهید قاسم سلیمانی با قید دوفوریت در دستور کار شورا قرار گیرد.

وی با بیان این‌که هنوز تصمیم در مورد این‌که چه خیابانی به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شود قطعی نشده است، اظهار کرد: اما پیشنهاد تغییر نام یکی از بزرگراه‌های فتح، بزرگراه آزادگان و یا رسالت مطرح شده است.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: موضوع دیگر بحث احداث بنای یادمان برای سردار شهید بود که مقرر شد شهرداری تهران طرحی را برای یک فراخوان بین‌المللی ارائه دهد.

بر طبق این گزارش، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران نیز در جمع خبرنگاران در مورد نامه پسر شهید همت به وی در مورد تغییر نام بزرگراه همت به بزرگراه شهید قاسم سلیمانی، گفت: ایشان نامه را نوشتند و حتی با من صحبت کردند اما به او گفتم که ما پیشنهاداتی داریم و لزومی به تغییر نام بزرگراهی که به نام یک شهید دیگر است، وجود ندارد.

کد خبر 475565
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha