فرزند شهید همت در نامه‌ای خطاب به رئیس شورا شهر تهران اعلام کرد که خانواده شهید همت مایل هستند که بزرگراه همت به بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی تغییر نام یابد.

سليماني سردار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل ایسنا، محمد مهدی همت در آخرین پست اینستاگرام خود با انتشار نامه‌ای خطاب به محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران نوشت:

با سلام و احترام؛ ایران عزیز اسلامی امروز سیاهپوش مردی است که یک شب خواب آرام نداشت تا یک عمر آرامش را نصیب فرزندان سرزمینی کند که یاران آخر الزمانی رسول خدا بودند. مردی که ملتی را که زیر پنجه جنگ بودند فرسنگ‌ها دورتر از سایه جنگ آرام داد و در پایان راه، خون خود را برای آرمانی داد که حسین (ع) آغازگر آن بود؛ آرمانی که پدر من و تمام برادرانش در آن قدم نهادند.

پسر شهید همت نوشت امروز از نو تصویر حاج همت را قاب کردیم و خانه را بر شانه‌های قاب عکس او استوار کردیم؛ این بار اما در کنار چشمان مهربان پدر، چشمان نافذ «عمو قاسم» هم ما را نگاه می‌کند. به یمن این برادری و به پاس سال‌ها تلاش بی وقفه‌ی مردی که علمدار امام و رهبری بود از شما و دیگر اعضای شورای اسلامی شهر تهران تقاضا می‌کنیم که نام بزرگراه شهید حاج محمد ابراهیم همت را به بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی تغییر دهید تا آمریکا بداند امروز تمام شهدا حاج قاسم سلیمانی هستند.

وی در این نامه نیز خطاب به رئیس شورای شهر تهران نوشت: این پیشنهاد خانواده شهید همت است، امید که شما نیز به وظیفه خود عمل نمایید و انشالله در پیشگاه امام و شهدا شرمنده نباشید.

والسلام علی شهداء و الصدیقین

کد خبر 475203

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha