همشهری آنلاین: کنفدراسیون فوتبال آسیا، از تیم سپاهان اصفهان خواست که بازیهای باقیمانده‌اش در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را در ورزشگاه آزادی تهران برگزار کند.

به گزارش ایرنا، این کنفدراسیون در پی آنکه تیم سپاهان تعمیرات ورزشگاه فولاد شهر اصفهان را انجام نداد، از این تیم خواست دیدارهای خود را در ورزشگاه آزادی انجام دهد.

کنفدراسیون فوتبال آسیاپس از بازدید نمایندگان این کنفدراسیون از این ورزشگاه که قبل از لیگ قهرمانان باشگاه‌های قاره کهن انجام شد، از سپاهان خواسته بود که رختکن‌ها، امکانات پزشکی و فضای کار رسانه‌ای را در ورزشگاه فولاد شهر تعمیر یا فراهم کند.

همچنین از سپاهان خواسته شده بود که محل جداگانه‌ای برای رفت و آمد عکاسان به کنار زمین در نظر بگیرد که دور از محل عبور مقامات و تیم ها باشد.

باشگاه سپاهان متعهد شده بود که این اصلاحات را تا قبل از بازی اول خود در لیگ قهرمانان آسیا انجام بدهد در غیر آن صورت ‪ AFC‬مجاز خواهد بود که محل میزبانی را به ورزشگاه آزادی تهران تغییر دهد.

سپاهان که در گروه ‪ A‬لیگ قهرمانان در بازی با الاتحاد ‪ ۰-۲‬شکست خورد در بازی با کوروچی نیز با همین نتیجه مغلوب شد تا در بازی دوم خانگی در روز ‪ ۹‬آوریل - ‪ ۲۰‬فروردین میزبان الاتحاد عربستان سعودی باشد. الاتحاد دوبار در سال‌های اخیر به قهرمانی لیگ برتر آسیا رسیده است.

کد خبر 46950

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز